Nowości września + plus wygrana

Hejka ;)

Dzisiaj przedstawię Wam pierwszą część wrześniowych zakupów kosmetycznych plus pochwalę się swoją wygraną. W tym miesiącu czeka mnie dużo wydatków, ponieważ muszę zakupić kilka kosmetyków niezbędnych do Poznania, bo jak wiecie niedługo wracam do stolicy Wielkopolski, rok akademicki zbliża się wielkimi krokami. Do domu będę przyjeżdżała czasami na weekendy, dlatego część kosmetyków muszę tutaj  pozostawić, bo ich wożenie nie miało by sensu.


 Najpierw skupmy się na zakupach, które poczyniłam w Rossmannie. Udałam się tam z zamiarem zakupu matowych lakierów od Wibo, których oczywiście nie było. W moim Rossie zawsze pustki wśród wibowskiej szafy, muszę spróbować innym razem. Przy okazji do koszyka wpadło kilka rzeczy. Suchy szampon marki Isana, o którym wiele dobrego czytałam, zobaczymy jak się sprawdzi. Mój żel do mycia twarzy powolutku się kończy, więc wybór padł na żel marki Nivea. Uwielbiam wszelakie masła i balsamy, więc gdy na półce zauważyłam ujędrniające masło z Ziaji w czarnym słoiczku, wrzuciłam je do koszyka bez zastanowienia. Na końcu wybrałam dwie maseczki: jedna z Ziaji, druga z Perfecty.



 W piątek wybrałam się do Poznania i przy okazji postanowiłam sprawdzić czy w drogeriach Hebe pojawiły się suche szampony Batiste. Swój kupiłam w galerii MM. Minusem był bardzo mały wybór ( 2 rodzaje i tylko 4 lub 5 sztuk). Aby umilić sobie kąpiel w wannie kupiłam olejek do kąpieli Fresh&Beauty firmy Farmona. Także do koszyczka wpadła pomadka firmy Essence oraz lakier z Bella.


Na FB pokazywałam Wam paczkę z wygraną, lecz jej zawartość pozostawała tajemnicą. Tak o to dziś uchylam rąbka tajemnica i prezentuję zawartość paczki. Brązowy lakier podarowałam siostrze, ponieważ nie czuję się dobrze w takich odcieniach.


A jak u Was z wrześniowymi zakupami?
 Jeśli jakieś poczyniłyście i umieściłyście na blogu zostawcie link, chętnie poczytam ;)
 

Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Świetne nowości! :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę się wybrać po batiste ;) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już też zrobiłam w tym miesiącu małe zakupy i dostałam kilka rzeczy ;) o wszystkim napisalam tutaj:http://anetine.blogspot.com/2013/09/urodzinowe-nowosci-kosmetyczne.html

    a jeśli interesuje Cię recenzja tego masełka z Ziaji to zapraszam tu:http://anetine.blogspot.com/2013/08/ziaja-maso-do-ciaa-ukierunkowane.html

    Muszę się też wybrać do Hebe po Batiste, bo moja Schauma już się kończy.:)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z suchego szamponu Isany jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że Ty również będziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wszystkie produkty z Twojej wygranej paczki i gwarantuję Ci, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, a zakupy świetne, u mnie też nie było tych lakierów z Wibo, może innym razem nam się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej!:) a szampony batiste uwielbiam! a najbardziej tropikalny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również muszę zakupić suchy szampon i sprawdzić go na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to masło Ziai. Działanie było dobre, ale zapach mi nie odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otworzyłam je i zapach też mnie nie powalił ;)

      Usuń
  10. Gratuluję. Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile cudowności wow :) ja mam zakaz kupowania kosmetyków :d więc cienko me zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) Suchy szampon z Isany ja sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej - miałam ten utwardzacz do paznokci z wibo i był ok, tylko trzeba go szybko zużyć bo gęstnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam maseczki z Ziai, a nagroda świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek do kąpieli wygląda kusząco ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych i fajne zakupy. U mnie w tym miesiącu tylko 2 peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poodba mi się lakier z Bell który kupiłaś, fajne zakupy. Gratuluję też wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno wygrana jak i zakupy bardzo udane z tego co widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kosmetyki uwielbiam te od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej :) Wszystko udane :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka