Ostatnie dwie propozycje filmowe + podsumowanie ;)

Cześć.

Dzisiejszy dzień jest strasznie zimny. Około południa wybrałam się do pobliskiej miejscowości na dożynki i wymarzłam, dlatego czas wyciągnąć cieplejsze ciuszki z szafy. Co roku na tych dożynkach pojawiają się Holendrzy, którzy wyprzedają różne rzeczy: talerze, porcelanę, maskotki itp w niskich cenach. Można tam trafić na naprawdę świetne rzeczy, mi natomiast udało się kupić kominek za przysłowiową złotówkę. Chciałabym, więc zapytać jakie zapachy wosków Yankee Candle polecacie i czy można je dostać stacjonarnie, najlepiej w Poznaniu ? ;)

Sierpień się skończył, dlatego też przychodzę do Was z dwoma ostatnimi filmowymi propozycjami oraz podsumowaniem. Myślałam, że uda mi się obejrzeć 30 filmów, niestety ostatnio mam dużo problemów osobistych i nie mam czasu na relaks przed laptopem. Bardzo się cieszę, ze wzięłam udział w tej akcji. Dzięki temu poznałam kilka ciekawych tytułów, które mam spisane na kartce i w przyszłości obejrzę ;)

19.
Coś
rok produkcji 1982

Źródło: KLIK

"Akcja toczy się zimą 1982 r. w odciętej od świata bazie naukowej na Antarktydzie. Śmierć sieje tam Obcy - przybysz z nieznanej planety, którego pojazd rozbił się niegdyś na Ziemi i który właśnie teraz zbudzony został z lodowego snu. Ma on umiejętność nieustannej zmiany kształtów. Ponieważ egzystuje wyłącznie we wnętrzu żywego organizmu próbuje upodobnić się do swego nosiciela. Zaczyna od psa, kończy na człowieku."

Rzadko oglądam filmy z  gatunku  Sci-Fi, jednak ten  polecił mi mój znajomy. Podchodziłam do niego dość sceptycznie, ale obejrzałam i nie żałuje. Dobre filmidło jak na tamte czasy. Efekty specjalne także mi się podobały, były realistyczne, uważam też, że są nawet lepsze od efektów specjalnych tworzonych komputerowo w dzisiejszych czasach. Świetnie buduję napięcie.

Jeśli nie jesteście fanami starych filmów uznacie go za beznadziejnego oraz śmiesznego. Dla fanów horrorów ten film zalicza się do klasyków kina.


20. 
Frankenstein's Army
rok produkcji 2013
 
Źródło: KLIK
 "Zbliża się koniec II Wojny Światowej. Wojska rosyjskie wkraczają do wschodnich Niemiec. Oddział rosyjskich żołnierzy odkrył tajny kompleks nazistowskich laboratoriów, w których na podstawie zapisów z dziennika doktora Frankensteina prowadzono doświadczenia. Były one wynikiem ostatecznego i upiornego aktu desperacji Hitlera, aby nie dopuścić do klęski i przegrania wojny. Aby to osiągnąć, podstawowym celem jaki sobie założono, było stworzenie armii super-żołnierzy, wykorzystując do tego fragmenty ciał swoich poległych towarzyszy."
 
Jednym słowem gniot. Nie obejrzałam go nawet do końca, bo nie dałam rady. Przyznam lubię czasem sięgnąć po film z zombi w roli głównej, ale ten to wielka porażka, na którą szkoda naszego czasu.

Nie polecam.

--------------------------------------------------

Teraz nadszedł czas wybrać 3 produkcje według mnie najlepsze oraz najgorsze. 

3 najlepsze:
I. Dracula
II. Zielona mila 
III. Obecność

3 najgorsze:
I. Frankenstein's Army
II. Enity
III. Ruiny

Miłej niedzieli ;*

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Nie oglądałam ani jednego ani drugiego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zieloną mile oglądnąć muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam filmów ale musze to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tych filmów, ale popieram, że Zielona mila jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecność bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam z YC Soft Blanket, Fluffy Towels (jeśli lubisz zapach świeżo wypranego prania), A Child's Wish, Fireside Treats. Ja zamawiam je przez Internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No jak nie dostane ich nigdzie stacjonarnie to też będę musiała zamówić ;)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię czytać te posty u Ciebie bo generalnie zauważyłam, że mamy bardzo podobny gust filmowy i też szukam u Ciebie czegoś ciekawego :)
    To z tą armią to mnie mi przychodzi jedno podsumowanie " Boże widzisz a nie grzmisz" :]
    Mam jeszcze jeden film dla Ciebie do polecenia, nie pamiętam czy się u Ciebie pojawił czy nie, jak Ci nie przeszkadzają zombie w tle to World War Z był świetny! Z Bradem Pittem i mimo że o epidemii zombiaków to skupia się na wielu lepszych rzeczach niż głupiej nawalance, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i na Twoim miejscu jak to lubisz to pisałabym dalej takie posty :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka