Bell, Trwały hypoalergiczny lakier do paznokci nr 810

Witam ;)


Znacie ten ból, kiedy przychodzi moment pomalowania paznokci, otwierasz kartonik a tam każda buteleczka woła: " Wybierz mnie!".  Zawsze mam problem, aby zdecydować się na jakiś kolor, dlatego maluję każdy palec innym kolorem i dopasowuję odcień do humoru. Ostatnimi czasy gościł na moich pazurkach lakier hypoalergiczny marki Bell.


OPIS:

"Trwały hypoalergiczny lakier do paznokci. Nie bój się mocnych i ekstrawaganckich kolorów! Odnajdziesz je w kolekcji hypoalergicznych lakierów do paznokci Fashion colour! Nowoczesna formuła lakieru zapewnia idealne krycie już przy pierwszej warstwie. Extremalna trwałość i super połysk gwarantowane. Doskonale łatwa i przyjemna aplikacja lakieru na paznokciach bez efektu smug i nieestetycznych zacieków.
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu i formaldehydu."

MOJE ODCZUCIA:

Lakier zamknięty jest w buteleczce o poejmności 11 ml. Pędzelek sam w sobie jest wygodny, lecz ja nie polubiłam się z rączką- dla mnie jest zbyt długa. 

Odcień, którego ja wybrałam ma numerek 810, ochrzciłam go nazwą "kawa z mlekiem". Kolor w buteleczce od samego początku skradł moje serce. 

Przy pierwszej warstwie lakier smuży i pozostawia okropne prześwity, druga warstwa jest konieczna. Posiada dość rzadką konsystencję, dlatego nie należy nabierać go za dużo na pędzelek bo wszystko spłynie lub rozleje się na skórki. Muszę przyznać, że czas wysychania jest dość długi. Trzy razy musiałam go poprawiać, aby zrobić zdjęcia, ponieważ strasznie się popaćkałam a na drugi dzień zauważalne były odciski od kołdry oraz delikatne rysy. Na moich pazurkach wytrzymał niecałe 3 dni. 

Podsumowując:  Strasznie rozczarowałam się tą serią lakierów. Pomimo bogatej gamy kolorystycznej oraz pięknych, intensywnych i żywych kolorów, nie skuszę się więcej na te lakiery. 

PREZENTACJA:
 
 






Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. jakie długie i ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, jeszcze takiego nie mam, muszę zakupić, ale innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny kolor, szkoda, że tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolorek ;) Masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tej serii... Sam kolorek bardzo mi się podoba, ale jeśli ciężko się z nim współpracuje, a do tego długo schnie to niestety nie dla mnie.. Czasem mam tylko chwilę na pomalowanie paznokci więc szybkość schnięcia to dla mnie istotny element.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz długie paznokcie ! <3
    Świetny kolor na jesień/ zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby fajny, bo to nie jest czysta biel, ale w życiu bym nie chciała nakładać tylu warstw itd... :(( Ale znowu jasne kolory mają to do siebie, że smużą itd... Choć mógłby chociaż szybko wyschnąć...

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne paznokcie :)
    a lakier bardzo przyjemny
    +
    zapraszam na candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) paznokcie masz rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie nudziaki! tej również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka