Bubelek od Miss Sporty czyli super-trwała szminka do ust

Cześć ;)

 Zastanawiałam się przez dłuższy czas o czym Wam by napisać. Na początku chciałam zaprezentować październikowe nowości, jednak wstrzymałam się z tym pomysłem. Czekam jeszcze na przesyłkę z wygraną oraz moim zamówieniem poczynionym w drogerii E-zebra, więc bez sensu się rozdrabniać, wole zrobić post zbiorowy w następnym tygodniu.

Niektóre z Was były ciekawe Perfect Colour Lipstick, czyli trwałej szminki do ust firmy Miss Sporty. Kupiłam ją miesiąc temu w Rossmannie za niecałe 5 zł. Czysta ciekawość, chęć poznania czegoś nowego oraz niska cena zachęciła mnie do zakupu tego właśnie produktu. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdziła i czy jestem z niej zadowolona, czytajcie dalej.

 


OPIS PRODUKTU:

"Szminka dostępna w 20 intensywnych odcieniach. Zapewnia długotrwały kolor przez 6 godzin. Specjalna formuła nie wysusza ust i sprawia, że są miękkie i dobrze nawilżone. Szminka jest kremowa i ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach."


MOJE ODCZUCIA:
 Szminka zamknięta jest w dość kiczowatym, plastikowym opakowaniu. Głównym atutem tego produktu jest zapach- przyjemny dla noska, troszkę arbuzowy ale mi jak najbardziej przypadł do gustu. Z dość dużej gamy kolorystycznej wybrałam odcień 007 o nazwie I'm sweet. W drogerii podczas wypróbowania na dłoni okazał się delikatnym różem, wówczas zawładnął moim serduszkiem, jednak czar prysnął po muśnięciu ust tą szminką. Zamiast subtelnego różu na moich wargach, zauważyłam białą, brzydką warstewkę, w której źle się czuję. Pewnego dnia spoglądając w lustro sklepowej przymierzalni, przestraszyłam się. Wargi były wysuszone, a z szminki zrobiła się brzydka, biała skorupka. Sama nie wiem dlaczego tak się właśnie stało, w pomieszczeniu nie wysuszał moich ust, aż tak bardzo. Przyznam nie miałam nigdy wielkiego problemu z przesuszonymi ustami, jednak po użyciu jej kilkakrotnie stan moich ust zdecydowanie się pogorszył i walczę z doprowadzeniem ich do normalności. Czy ta szminka jest super trwała? Zdecydowanie nie, producent za dużo "bajeruje", na ustach nie utrzymała się nawet godziny, a muszę zaznaczyć, że wtedy nic nie jadłam ani nie piłam. No i najważniejsze- okropnie podkreśla suche skórki.

Podsumowując: Jestem zdecydowanie na nie. Nigdy więcej nie sięgnę po te szminki, wystarczająco się do nich zniechęciłam. Cieszę się , że kupiłam tylko jedną sztukę i to w promocyjnej cenie, ponieważ nie ukrywam szkoda by mi było 10 zł na taki bubel.


PREZENTACJA:







Życzę Wam miłej niedzieli ;))

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. ooooj nie nie lubię takich jasnych kolorów. A w sztyfcie faktycznie wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała ta seria szminek jest do bani - u mnie leża dwie w tym jedna nie użyta (kupiłam obie jednoczesne i to był błąd) O ile balsam ktory ci nie pasuje mozna zuzyc smarujac nim np stopy tak ze szminka nic sie nie da zrobic :/ chyba ze ktos ma jakis dobry pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie się cieszę, że nie kupiłam dwóch. Bo kilka kolorków mi się tam spodobało. ;)

      Usuń
  3. Całe szczęście, że ich nie spotkałam bo z pewnością bym się na jakiś kolor zdecydowała i zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie na ustach nie prezentuje się jakoś najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam szminkę w innym odcieniu i mi akurat pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam od nich szminkę ale inny odcień i niestety na ustach także nie prezentuje się zbyt dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. oooooo fuuuu! Ale szkoda :( Zapowiadał się ładny kolorek i w dodatku tani :(

    OdpowiedzUsuń
  8. chociaż kolorek ładny ;)
    Ale dziękuję za ostrzeżenie - nie kupię jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się na nią nacięłam ! :/ Wysuszyła mi usta jak żadna inna :/

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo,że sie nie sprawdziła ale kolorek ma ładny :) W wolnej chwili zapraszam u mnie konkurs do wygrania pudełko z biżuterią FJBOX

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście nie najlepiej się prezentuje :/ Ja mam kolor 015 i ogólnie też mnie nie powaliła, za słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam tą szminkę u jak dla mnie prezentuje się ślicznie. ; )
    I pięknie wygląda w połączeniu z błyszczykiem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie i z jednej z nich jestem zadowolona ;) Daje fajny efekt, ale ta to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Może z błyszczykiem wyglądałaby lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pierniczę, te szminki to są takie buble... na bazarze pewnie by się dało kupić pomadkę lepszej jakości i to pewnie za 1/5 tej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdziła.... faktycznie nie wygląda cudownie, hehe:))

    OdpowiedzUsuń

  17. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić konkursik, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nim udział...
    Jest to mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :) Żadnych zadań, żadnych pytań, do zabawy wystarczy jedynie konto na FB.

    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linku nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Książeczki synka i córeczki, a w nim po boku jest banerek i tak traficie na konkursik :)

    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. :) U CIEBIE BUBEL, U MNIE MOJA ULUBIONA :) A TO DLATEGO,ZE Z NATURY MAM BARDZO CIEMNE USTA I LUBIE JE ROZJASNIC .CO DO PODKERSLANIA SUCHYCH SKOREK TO NIESTETY MASZ RACJE :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem inaczej sie prezentuje na ustach niż w sztyfcie, a szkoda, bo mogła to byc perełka.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  20. OJOJ jaka paskudna ;( szkoda, że okazała się klopsem ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie wygląda ładnie na ustach,,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieładnie się prezentuje ;( A szkoda, bo za taką cenę to mógłby być super produkt ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podoba mi się efekt, wygląda trochę jak korektor :(
    w ogóle nie przepadam szminkami z tej serii, kolory są średnie i wcale długo nie trzymają się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukałam takiego posta na temat prezentowanej szminki, w związku z tym że jutro jest dzień darmowej dostawy na ezebra postanowiłam co nie co zamówić, zdecydowałam sie na tą szminkę teraz jednak zrezygnuję, wybiorę inny kolor lub markę dzięki za tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w pewnym stopniu moja notka okazała się przydatna ;)

      Usuń
  25. Również kupiłam pomadkę ale odcień 052 i.. jestem bardzo zadowolona. Może dlatego że zawsze nawilżam usta przed szminką? I mój kolor jest fantastyczny, zwłaszcza z błyszczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie nie za ładnie wygląda.Nie miałam jeszcze ich pomadek

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj na ustach to sie zle prezentuje ;/ zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka