"Figowa kąpiel" z Forte Sweden

Cześć ;))

Dzisiaj w kilku słowach przedstawię Wam pewien produkt, który idealnie wpasował się w moje gusta. Mowa tutaj o żelu pod prysznic i do płynie kąpieli o zapachu figowym z serii Harmony od firmy Forte Sweden. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką, dlatego produkt tej firmy to dla mnie nowość.


OPIS PRODUCENTA:

Żel zawiera ekstrakt z figi o właściwościach zmiękczających, nawilżających i regenerujących naskórek. Po stosowaniu żelu skóra jest odświeżona, jedwabiście gładka i długo pachnąca figą.
Żele Harmony to bogactwo dobroczynnych ekstraktów, właściwości nawilżające, natłuszczające, regenerujące, nasycone aromaty długo utrzymujące się na skórze, pachnąca piana podczas kąpieli, dwie funkcje – żel pod prysznic i płyn do kąpieli, wygodne i poręczne opakowania. Żel nie zawiera parabenów.


MOJE ODCZUCIA:

Produkt zamknięty jest w dużej (500 ml), plastikowej oraz przezroczystej butelce, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie danego produktu. Zamykanie jak dla mnie jest dość wygodne, podobne do tych, która są przy płynach micelarnych produkowanych w Biedronce. 

Największym atutem tego produktu jest zapach. Przyznam, z początku obawiałam się, jak może pachnieć figa, ale jednak wrzuciłam ten  produkt do koszyczka. No i po otwarciu go w domku nie rozczarowałam się. Woń, która biła z buteleczki jest naprawdę przecudowna. Nie wyczuwam w nim ani grama chemii, jedynie soczysty, intensywny a przede wszystkim naturalny aromat figi. Pędem pobiegłam do łazienki, nalałam wody do wanny, troszkę płynu i rozkoszowałam się zapachem. Woń ładnie unosi się w łazience oraz pozostaje na skórze, jednak efekt ten dość szybko znika.

Płyn/żel posiada dość gęsta konsystencję, co przekłada się na jego wydajność. Ja stosuję go wyłącznie jako płyn do kąpieli, wytwarza sporą ilość piany z czego jestem ogromnie zadowolona. Jednak osobą posiadającym prysznic mogę także polecić, wystarczy zaaplikować niewielką ilość płynu na gąbkę i możemy cieszyć się pokaźną ilością piany.

Producent piszę, że głównym celem tego produktu jest zmiękczenie, nawilżenie i zregenerowanie naskórka. Czy zauważyłam takie efekty? Tak, jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ nie wysuszył mojej skóry, baaa delikatnie ją nawilżył, w dotyku pozostawił gładką oraz delikatną a zarazem dobrze odświeżona.

Podsumowując: Chętnie sięgnę ponownie po produkt tej firmy. Efekt jak najbardziej mnie zadowolił a zapach oczarował, więc czego chcieć więcej. W sprzedaży dostępne są 4 warianty zapachowe, dlatego będzie co próbować a cena nie jest wygórowana- ja za buteleczkę zapłaciłam niecałe 8 zł.

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. ojej, ależ mi apetytu narobiłaś :) lubię cudownie pachnące kąpiele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisane tak, ze az sie marzy o takiej kapieli w pianie i unoszacych sie pieknych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w sumie zastanawiam się jak może pachnieć figa, chyba nigdy nie miałam takiego kosmetyku, dobrze, że Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę ;) Też mi się marzy teraz pachnąca kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie go wypróbuję przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź ty mi tu tak nie kuś tym zapachem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłaś chyba wszystkich ! :D Muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory używałam tylko mydeł do rąk z tej firmy, ale żel też chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapach fig, więc sądzę, że produkt przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę firmę z blogów, ale w sumie nie spotkałam się nigdy z tymi kosmetykami w drogerii czy supermarkecie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem widuję je u siebie w markecie :D Aż z ciekawości muszą sprawdzić zapachy następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już swoje ulubione płyny do kąpieli i chyba ich nie zdradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze go nie probowalam :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka