Garnier, Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni, Krem do rąk z ekstraktem z miodu

Dzień doberek ;))

W ten niedzielny, ponury i zimny dzień piszę dla Was posta o kremie do rąk z ekstraktem z miodu firmy Garnier. Produkty tej firmy wzbudzają we mnie mieszane uczucia. Szamponów  nie lubię, ponieważ nie wpływają dobrze na moje włosy, natomiast maska do włosów dość dobrze się sprawdza. Kremy do twarzy też mnie jakoś nie zachwyciły, a BB z Garniera wręcz odstraszył. Czy kremik do rąk okazał się bublem czy też jestem z niego zadowolona, przekonacie się w dalszej części.



OPIS PRODUCENTA:

 "Zawiera aktywny L - Bifidus, wyjątkowy składnik inspirowany m.in. probiotykami znajdującymi się w jogurtach naturalnych, który wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i pozwala jej utrzymać optymalny poziom nawilżenia przez 24 - godziny.
Zawarty w kremie ekstrakt z miodu znany ze swoich właściwości odżywczych i łagodzących, będzie odpowiedni dla skóry suchej i wrażliwej.
Wcierać w skórę dłoni w zależności od potrzeb. Optymalnie po każdym umyciu dłoni. Do codziennego stosowania."

SKŁAD:

 Skład: Aqua/Water, Glycerin, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Peg-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Stearic Acid, Carbomer, Methylparaben, Palmitic Acid, Mel / Honey, Zinc Gluconate, Sodium Hydroxide, Bifida Ferment Lysate, Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum/Fragrance (24.08.2012)

MOJE ODCZUCIA:

 Produkt zamknięty jest w miękkiej tubce o pojemności 75 ml. Cena za taki produkt waha się pomiędzy 5-6 zł. Wracając do opakowania- mam zastrzeżenia do zakrętki, wolałabym, żeby było zamykane na klik, ponieważ zakręcanie tłustymi rękoma nie należy do najprzyjemniejszych i zakrętka może czasami uciekać. Zmieści się do każdej torebki.

Konsystencja tego produktu jest dość wodnista, z jednej strony mogę zaliczyć to jako plus, a z drugiej jako minus. Na pewno trzeba uważać podczas wyciskania produktu z tubki, ponieważ możemy przesadzić z ilością, ale dzięki takiej konsystencji produkt bardzo łatwo rozprowadza się. Kremik jest w kolorze białym, a zapach tak jak w przypadku mleczka do ciała bardzo mi się spodobał.

Muszę zaznaczyć, że skóra moich rąk wymaga większego nawilżenia niż pozostała część ciała, w szczególności jesienią i zimą. Ten kremik jest przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej, tak pisze producent. Jednak posiadaczką suchej skóry go odradzam, nie zadziała. W moim przypadku efekt nawilżenia był krótkotrwały i trzeba było znów kremować łapki, co wpływa zdecydowanie na wydajność.

Podsumowując: W moim przypadku ten krem się nie sprawdził, ponieważ oczekuję od tego typu produktów zdecydowanie lepszego nawilżenia, aby nie smarować łapek co chwila. Po raz kolejny zawiodłam się na tej firmie.

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ja lubię taki czerwony kremik z Garniera, ale najlepszy jest glicerynowy z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie podoba mi się w tych kremach z Garniera zakrętka. Biorąc pod uwagę konsystencje tych kremów, pomysł na taką zakrętkę jest całkowicie nietrafiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu mleko i miód mam, genialnie pachnie i dobrze nawilża ;)

      Usuń
  3. Miałam taki krem - u mnie też się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go i raczej już po niego nie sięgnę. Parafina w składzie to dla mnie wystarczający minus...

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam go w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat lubię kremy z tej serii, miałam wszystkie wersje ;) Rzeczywiście może nie nawilżają rewelacyjnie, ale są bardzo lekkie i idealnie nadają się na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię te kremy, ale prawdą jest, że nie nawilzają spektakularnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go :P Zakrętka jest okropna :P A co do działania to chyba mi nie podpasował, bo zostawiał tłustą warstewkę :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kremy do rąk z Garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana zapraszam do siebie na rozdanie, do wygrania paesebox!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie przepadam za kosmetykami Garniera.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka