"Lakierowe czwartki", czyli Bell Air Flow: przybrudzony róż z złotymi drobinkami

Cześć ;))


Ostatnimi czasy na moim blogu pojawiały się  lakiery firmy Golden Rose, dlatego też dzisiaj będzie mała odmiana. Zaprezentuję Wam lakier marki Bell z serii Air Flow. Przepraszam Was za mało wyraźne zdjęcia oraz troszkę zapaćkane skórki, ale zdjęcia robiłam dość dawno, na dodatek na szybko i nie zauważyłam tych niedociągnięć. 

 


MOJE ODCZUCIA:

Lakierów z tej serii miałam sześć sztuk, z czego dwie dość dawno poszły do kosza, ponieważ były bezużyteczne a cztery zostały. Dawniej bardzo często kupowałam je w Biedronce, jednak zaprzestałam z prostych powodów- nie ma ciekawych odcieni do wyboru, a w drogeriach ceny są wysokie.

Wielkim minusem tej serii jest nieoznakowanie buteleczek numerami. Jakieś numerki znajdują się na dole buteleczki (nie wiem czy to numer odcienia lakieru czy też nie), ale są strasznie nieczytelne. Wolę mieć jasno na białym podaną cyfrę, aby w razie potrzeby sprawdzić w gogle jak dany lakier się prezentuję. 

Pędzelek jest wygodny, prosto ścięty i szeroki, dzięki czemu szybko pokrywamy płytkę paznokcia. Kolorek okazał się przybrudzonym różem, w którym umoczone są złote, delikatne drobinki. W cieniu odcień jest dość ciemny, natomiast w słońcu ładnie się iskrzy. Lakier ma dość rzadką konsystencję, dlatego trzeba go nabierać odrobinkę, inaczej spływa z pędzelka. Dobrze rozprowadza się na paznokciach, jednak do pełnego krycia potrzebowałam aż 4 warstwy. Pierwsza warstwa wysycha dość szybko, późniejsze już troszkę wolniej. Potem pozostaje nam już tylko cieszyć się kolorkiem na pazurkach, który bez odprysków utrzyma się 4 dni.

 


PREZENTACJA:



Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Jest śliczny. Bardzo lubię takie brudne róże :) Tych lakierów nie miałam, wiem, że w Biedronce są - jak pojawi mi się jakaś wypłatka, z pewnością się tam przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jakieś nowe jesienne odcienie pojawia się podczas nowej oferty w Biedronce ;) Chętnie bym skorzystała ;)

      Usuń
  2. Ładny kolorek.:) Lubię takie delikatne ale jednak widoczne. :)
    Ale masz długaśne pazurki - super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor, bardzo mi się podoba. Mam taką ciemną czerwień z Air Flow i powiem Ci że tam nawet jedna warstwa by uszła chociaż ja i tak nakładam mniej, ale pewnie to kwestia tego, że intensywniejszym kolorem podobno zawsze łatwiej się pokrywa płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ciemniejsze odcienie i dobrze kryją- dwie cieniutkie warstewki starczą ;) Tak jak mówisz, to zapewne kwestia intensywności koloru.

      Usuń
  4. mam kolor nude z tej serii, jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie, nie widziałam jeszcze nudziaka z tej serii ;)

      Usuń
  5. W butelce wyglądał całkiem całkiem ale na paznokciu już stracił swój urok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi on tak średnio się podoba, na słoneczku wygląda ładnie, lecz w cieniu to już nie to ;/

      Usuń
    2. Bardzo ciekawy odcień, taki trochę nietypowy ;) Podoba mi się ;)
      Jednak 4 warstwy trochę zniechęcają :/

      Usuń
    3. Masz rację, 4 warstwy to troszkę dużo. ;)

      Usuń
  6. Lubię takie różę w szczególności, a o dziwo nie mam takiego koloru lakieru ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek ;)
    obserwuję i będę wpadać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek ciekawy, ale tyle warstw, to nie dla mnie niestety..
    Zazdroszczę długości pazurków :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka