Mroźny lakier od Golden Rose o numerze 39

Witajcie ;)

Po kilkudniowej nieobecności wracam z kolejnym lakierowym postem. Ostatnio "męczyłam" Was piaskami od Wibo, dzisiaj odetchniemy troszkę od tej firmy i zaprezentuję kolejny lakier firmy Golden Rose z serii Rich Color o numerze 39. Tym razem mój wybór padł na odcień, który kojarzy mi się z zimą. Jest to bardzo mroźne połączenie turkusu z błękitem. W mojej kolekcji znajduję się zdecydowanie więcej ciepłych kolorów, jednak obok niego nie umiałam przejść obojętnie.


  • zawartość: 10,5ml
  • krycie: 2 warstwy
  •  trwałość:  bez uszczerbków utrzymuję się 3 dni, natomiast z top coatem 5-6
  •  dostępność: wyspy, sklepy Golden Rose, internet oraz osiedlowe drogerie




Plusy:

  • dobre krycie 
  •  szeroki oraz zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu szybko pokrywa się płytkę paznokcia
  • szybki czas schnięcia
  • niska cena (6 zł)
  • nie sprawia problemów podczas zmywania



Minusy
  • pozostawia małe grudki, które są widoczne na zdjęciach








Ps. Od następnego tygodnia będę prezentowała swoje skrócone pazurki. Już tęsknie za długością taką jak na tych zdjęciach ;))

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale długie paznokcie! Kolorek na zimę fajny bo kojarzy się właśnie z mrozem, ale ja nigdy takich nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię lakierów pozostawiających jakiekolwiek grudki...
    U Ciebie wygląda zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mroźny kolorek, taki brrrr na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz mega dlugie paznokcie, kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz pazuuury :) bardzo lubię tą serię :) już niedługo na moim blogu pojawi się post z prezentacją jednego z nich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwię na Twoją prezentację ;)

      Usuń
  7. Kolor mnie zachwycił:) bardzo ładne i zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Cudne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, jestem pod wrażeniem długości paznokci, dla mnie długie są bardzo niewygodne, dlatego preferuję krótkie

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor idealny, a długość paznokci powala, śliczne są:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor :) Ja zawsze takie grudki zwalam na moje paznokcie... :P Ale może Ty masz inny "typ" grudek xD Moje są prawie na pewno od skórek ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka