Nowa gazetka z Biedronki

Cześć dziewczyny ;)

Pojawiła się już nowa biedronkowa gazetka na Wizażu, która będzie obowiązywać od 10 października. Większość z Was może nie mieć na tym portalu konta, dlatego też zamierzam przedstawić Wam co w sobie zawiera. Gotowi? Czas start ;)

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

   
Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Źródło: KLIK
Źródło: KLIK

Źródło: KLIK

Wpadło Wam coś w oko?

Ja z całą pewnością skuszę się na kurację z olejkiem arganowym firmy Marion, pomadkę smakową (Fantę lub Sprite), szminkę z Bella, duży płyn micelarny, olejek do kąpieli Tutti Frutti oraz jakiś lakier.

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Nawet mi się podoba :) TuttiFrutti jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadłaś mi z nieba z tą gazetką ;D Bo jej właśnie szukałam :) Ale szału nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam nadzieję, że nie będzie lakierów ;-), a są

    OdpowiedzUsuń
  4. te szampony Bio wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, nie pozostaje nic innego jak tylko się wybrać na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To szykują się kolejne zakupy ;) Micel w wydaniu 400ml i lip smackery to pierwsze pozycje na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Na pewno tam zajrzę, fajne ceny kul do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ba! Na pewno zajrzę i coś kupię:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za gazetkę :) Lista kosmetyków do kupienia już zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ją wczoraj i kilka rzeczy wpadło mi w oko :) w czwartek na pewno wybiorę się do Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo widzę, że będę musiała sie przejechać do biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę się wybrać po ten eyeliner wypróbować i może błyszczyk sobie dokopię mam ten z coli i jest czadowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. znowu będzie szał na blogach:D
    mi nic nie wpadło w oko:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ile ja tu rzeczy widzę dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego! Chętnie spróbowałabym którąś szminkę z Bell

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampony DeBa muszą być moje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię te lakiery z Bell! <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka