Wibo, Wow Glamour Sand nr 01

Dobry wieczór ;))

Dzisiejszy post jest tworzony na szybciaka, ponieważ przez ostatnie kilka dni brakuję mi na cokolwiek czasu. Doba powinna być zdecydowanie dłuższa, może wtedy pozałatwiała bym wszystkie swoje sprawy i znalazła odrobinę czasu dla siebie. 

W ramach "Lakierowych czwartków" pokaże Wam drugi lakier z serii  Wow Glamour Sand od Wibo. Zdjęcia zrobiłam jeszcze na długich pazurkach, jednak przedwczoraj byłam zmuszona je ściąć. Nie ukrywam, troszkę nieswojo czuję się ale pocieszam się faktem, że za jakiś czas odrosną.

Bohaterem dzisiejszego posta jest lakier o numerze 01. Nie będę rozpisywała się ponownie nad właściwościami, jedynie krótko je podsumuję.

  • zawartość: 8,5ml
  • wykończenie: piaskowe
  • krycie: 2 warstwy
  •  trwałość:  po 3 dniach zauważalne starte końcówki

Plusy: 
  •   schnie dość dobrze, aczkolwiek troszkę dłużej niż piaski z GR
  •  cena (7,69 zł)
  • dobre krycie
  •  dostępność    
  •  w słońcu drobinki przepięknie iskrzą     
  •  pędzelek typowo "wibowski"
 
Minusy:  
  •    trzeba się troszkę pomęczyć przy zmywaniu


Prezentacja: 
 






Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. poluję na jakiś piasek, może ten będzie moim pierwszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że ścięłaś pazurki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi ich szkoda, no ale przez przypadek (znowu ta puszka od Pepsi) złamałam jednego i musiałam skrócić ;)

      Usuń
    2. całkiem ładnie się prezentuje:)

      Usuń
  3. W słońcu musi być piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę dorwać tych piasków z Wibo, a bardzo mi się podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam piasek z GR i jestem w nim zakochana i nie zamienię go na żaden inny :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że nie tylko ja mam za krótką dobę..
    Paznokietki mega !

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy sobie chwalą te lakiery, a ja jeszcze żadnego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi się marzy ten lakier, odkąd go pierwszy raz ujrzałam. Niestety, nie wiedzieć czemu, u mnie w Rossmanie jeszcze nie ma tej serii ;(
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. To naprawdę fajne wykończenie. Kolor plus błysk dają genialny efekt (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty jesteś w stanie utrzymać tak długie paznokcie!! :O jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoich paznokciach wygląda cudnie ;) Muszę sobie w końcu sprawić jakiś piasek z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te piaski są typowo jesienne :] Pozostaję więc przy tych z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda ;)
    Widzę że będę zaglądać często ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie się prezentuje!
    zapraszam do siebie na konkursik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniusi kolorek! Nie wiedziałam że wibo ma w swojej ofercie piaski... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaaaardzo go pragnę :) Od kiedy mam piasek od p2 jestem po uszy zakochana w tego typu lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka