Denko wrześniowo- październikowe

Witajcie ;))


Październik zleciał mi bardzo szybko, co za tym idzie, czas wrzucić "denkowy post".
Co udało mi się zużyć w ciągu ostatnich dwóch miesięcy?




Zielony "TAK" - produkt, który kupię bez wahania, ponieważ sprawdził się w moim przypadku bardzo dobrze

Niebieski "MOŻE" - produkt neutralny, ma swoje wady ale także zalety, może po niego jeszcze kiedyś sięgnę.

Czerwony "NIE" - produkt, który nie sprawdził się w moim przypadku i mówię mu "bye bye na zawsze"



1. Bebeauty, płyn micelarny

Bardzo polubiłam ten płyn. Nie podrażnia oczu, przyjemnie pachnie i odświeża oraz dobrze usuwa makijaż.

Czy kupię ponownie
TAK
 
-----------

2. Smile White, Płyn do płukania jamy ustnej

Po raz kolejny płyn tej firmy pojawił się w denku, dlatego krótko mówiąc: nie zamienię go na inny.

Czy kupię ponownie? 
TAK 
 
-----------

3. Eveline, Kwiat Lotosu & Kofeina, Ujędrniający Balsam do Ciała
 
Czy kupię ponownie?
MOŻE
 
 -----------

4. Cztery pory roku, krem do rąk glicerynowy, nawilżająco- regenerujący

Kremik ma całkiem ładny zapach, jest tani i wydajny. W moim przypadku nawilżenie było wystarczające, natomiast u mojej mamy, która ma zniszczone i suche dłonie wcale się nie sprawdził. Na półce mam jeszcze wersję z aloesem.

Czy kupię ponownie?
MOŻE
 
 -----------

5. Isana, Creme Dusche Kokos


RECENZJA

Czy kupię ponownie?
NIE

-----------
 
6. Garnier Color Sensation, Intensywny trwały krem koloryzujący (Głęboka onyksowa czerń)
 
Farba nie wysuszyła moich włosów, dobrze je pokryła a kolor utrzymuję się długo.
 
Czy kupię ponownie?
TAK

-----------
 
7. Dax Cosmetics, Perfecta Spa - antycellulitowe masło do ciała pomarańczowo - waniliowe. 

Czy kupię ponownie?
NIE
 
-----------
 
8. Hydra Adapt, Matujący i odświeżający krem - sorbet do cery mieszanej i tłustej
RECENZJA
 
Czy kupię ponownie?
NIE
 
 -----------

9. Soraya, Make - Up Natural Effect
RECENZJA

Czy kupię ponownie? 
NIE

-----------
 
10. Bebe Young Care, Zartrose, pielęgnacyjna pomadka do ust `Różana`

Zapach tej pomadki nie przypadł mi do gustu, bardzo mnie męczył. Pielęgnuję usta, ale potrafiła podkreślić suche skórki. Sztyft sam w sobie był zbyt twardy, dlatego dość ciężko się rozprowadzała.

Czy kupię ponownie?
NIE

-----------
 
11. Cleanic, Dezodorant w chusteczce, Fresh

Idealnie spisują się podczas pobytu poza domem. Bardzo przyjemny, delikatny zapach oraz skuteczne odświeżenie.

Czy kupię ponownie?
TAK

-----------
 
12. Carea, płatki kosmetyczne

Kolejne z rzędu opakowania. Bardzo je lubię, ponieważ są tanie a dobre.
 
Czy kupię ponownie?
TAK

-----------
 
Próbka i maseczki:
 
* Under Twenty, aktywny krem chłodzący

* Lirene Dermoprogram, Odżywianie, maseczka samowchłaniająca z witaminami E i PP

* Ziaja, maska oczyszczająca z glinką szarą

* Ziaja, maska nawilżająca z glinką zieloną
 
 
 
A Wam co udało się zużyć w przeciągu ostatniego miesiąca? ;) 

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. gratuluję sporego denka, mnie też się dało po-zużywać przez 2 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo zdanie o kokosowym żelu z Isany ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tego płynu do płukania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 i 5 też już nigdy więcej nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam Smile White i czeka na swoją kolej ;)
    mam nadzieję, że i u mnie się dobrze spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smile White nie spisał się u mnie za dobrze, ale czasem tak bywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię płyn micelarny Bebeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maseczki z glinką od Ziaja:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko ale zastanawia mnie dlaczego nie podpasywal Ci podkład Soraya ! Jak dla mnie jest on po prostu idealny. Występuje w kilku odcieniach wiec spokojnie każdy może dobrać odpowiedni, Podkład ma fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza nie pozostawia smug. Efekt jest naprawdę bardzo naturalny, ale koloryt jest zarazem wyrównany no i niedoskonałości przykryte. Na mojej buzi efekt utrzymuje sie dosc długo - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo udało ci się wykończyć ;) Mnie też nie przypadł do gustu kokosowy żel pod prysznic Isany, zdecydowanie bardziej wolę inne wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładne denko, to masło z Perfecty spa ostatnio miałam okazję popróbować gdyż je wygrałam, mamie o wiele bardziej spodobał się zapach więc dostała je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te żele pod prysznic z ISANY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie masło z Perfecty ma strasznie chemiczny zapach, pisałam o nim już kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam parę z powyższych kosmetyków. Najbardziej ulubiłam płyn micelarny z Be Beauty, który bardzo dobrze usuwał makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne denko, ostatnio zastanawiałam się nad tą farbą Garniera - Color Sensation, ale zwątpiłam w ostatniej chwili, muszę jednak ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne denko:) ja akurat nie lubię micela z biedry :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka