Kilka słów usprawiedliwienia mojej nieobecności

Witajcie


W dzisiejszym krótkim poście pragnę usprawiedliwić swoją dwutygodniową nieobecność. Wieczorami udaję mi się przeglądać Wasze posty, czasami coś skomentować, lecz jestem zbyt zmachana aby dodawać jakiekolwiek notki.

Cały mój wolny czas pochłania praca nad  grupowym projektem dyplomowym, który zastąpił w tym roku prace licencjackie. Aby nasz projekt był bardziej "atrakcyjny"  wraz z koleżanką pracujemy nad akcją, którą zamierzamy przeprowadzić w pierwszej połowie grudnia na naszej uczelni. Akcja ta ma polegać na sprzedaży własnoręcznie produkowanych i dekorowanych pierniczków. Cały zysk uzyskany z sprzedaży zamierzamy przekazać poznańskiej fundacji, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi.

Na początku pomysł wydawał mi się dość trudny do zrealizowania: 2 studentki będą musiały upiec ponad tysiąc pierniczków. Z czystego lenistwa i z braku funduszy podchodziłam do tego pomysłu dość sceptycznie. Jednak po odwiedzinach w tej fundacji i spotkaniu się z dzieciaszkami coś we mnie pękło i obiecałam sobie, że nawet gdyby się wszystko waliło doprowadzę tą akcję do samego końca. Uśmiech tych dzieci będzie dla mnie największym prezentem na tegoroczne święta. 

Pierwsze pierniczki już się upiekły, kolejne będziemy "tworzyć" jutrzejszego dnia. Muszę pohamować moje łakomstwo, ponieważ bardzo ciężko się opanować, gdy cudowna woń pierników roznosi się po całym mieszkaniu.


Pozdrawiam i zapraszam jutro, na post o nowościach ;))

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Według mnie to świetny pomysł na taką pomoc i Twoja nieobecność tutaj jest w pełni usprawiedliwiona ;) Powodzenia i trzymam kciuki za całą akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia :) Świetny pomysł i na pewno się uda !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna inicjatywa:) uda się, wierzę w to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, akcja, trzymam kciuki za powodzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, to mieliście sporo roboty :) ale wysyłek się jak najbardziej opłacał :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, mam nadzieję, że akcja się powiedzie ;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka