Maybelline Liner Express- hit czy kit?

Kilka tygodni temu poczyniłam swoje pierwsze zakupy w drogerii internetowej E-zebra. Skuszona Waszymi pozytywnymi opiniami oraz niskimi cenami zamówiłam kilka rzeczy z kolorówki. Jestem jak najbardziej zadowolona z zakupów, wszystko dotarło do mnie szybko, w idealnym stanie. Bardzo chętnie ponowię zakupy w grudniu, ponieważ ja i moje koleżanki upatrzyłyśmy sobie kilka rzeczy.

Po krótkim wstępie, czas na prezentację produktu z wyżej wymienionego sklepu. Mowa tutaj o eyelinerze Maybelline, Liner Express w kolorze brązowym. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdził się ten produkt, czytajcie dalej.




 MOJE ODCZUCIA:

 Opakowanie utrzymane jest w granatowo-złotych barwach, przyjemnych dla oka. Po rozkręcaniu, płyn znajduję się w złotej części natomiast aplikator w granatowej. Rączka jest dość długa, jednak po pierwszym użyciu zauważyłam, że nie przeszkadza w aplikacji. Na plus jest fakt, że nie wyślizguję się z dłoni.  

 

Eyeliner nie jest zakończony zwykłym pędzelkiem lecz wygodną, miękką gąbeczką, która umożliwia nam zmalowanie kreski wobec upodobania.


Intensywność koloru także mnie zadowala- ładny, dobrze napigmentowany brąz, który stał się dla mnie odskocznią od czerni.  Nie pozostawia prześwitów, które potrafią doprowadzić mnie do szału.

 Najczęściej stawiam na szybki makijaż, czyli podkład+tusz+eyeliner, z prostych przyczyn- spiesząc się na uczelnie nie mam czasu spędzać przed lustrem więcej niż 15 minut. Dzięki niemu zaoszczędzam kilka cennych minut, ponieważ wysycha w ekspresowym tempie i nie odbija się na powiece.

Przejdźmy teraz do kwestii trwałości, używam go codziennie i uważam, że jest wart uwagi. Maluję kreseczkę na rano, wracam do domu po 18 a ona utrzymuję się  w bardzo dobrym stanie. Nie poprawiam jej w ciągu dnia.



Małym minusem jest dostępność tego eyelinera. Z tego co czytałam został wycofany z sprzedaży, jednak można go dostać online.

 Podsumowując: Ten eyeliner to dla mnie strzał w 10. Jest tani, szybko wysycha, nie kruszy się ani nie rozmazuję. Chętnie wypróbuję czerń z tej serii.

Dla zainteresowanych podaję link do drogerii E-zebra, w której jest dostępny za niecałe 9 zł

 KLIK

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. No ładnie się prezentuje na oku :) Ja planuję niedługo kupić parę rzeczy ;) Też z koleżankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale posiadam kupon zniżkowy do E-zebra to może się skuszę :) Teraz też jakoś planuję przerzucić się tylko na kreski, ale w moim przypadku problem jest taki, że bez mocno podkreślonych oczu wyglądam jak dziecko (powiedział to nawet mój były szef) xD. Jedynie jak chodzę do Liceum do pracy to zamierzam mocniej się pomalować, gdyż trzeba dodać sobie kilka lat (tamtejsi pracownicy czy nauczyciele dalej mnie biorą za uczennicę a nie nauczycielkę), ale zobaczę czy wytrwam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się fajnie i dobrze, że jest trwały ;) Szkoda, że nie ma go nigdzie stacjonarnie, ale z drugiej strony online i tak jest taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie lubię kresek ale muszę to napisać- malujesz śliczne kreseczki ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja uważam, że są strasznie krzywe i rzadko kiedy mi się podobają ;)

      Usuń
  5. Ciekawy eyeliner, ja jeszcze nie robiłam tam zakupów, ale myślę, że jeszcze zrobię.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na oczku prezentuje się bardzo ładnie ! :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie muszę się zastanowić nad jego kupnem ;)
    pozdrawiam!
    kosmetycznyamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma świetny aplikator, chętnie bym sobie czarny wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ładnie, jednak... chyba wolę standardowe eyelinery z pędzelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej drogerii :) Muszę zajrzeć. Sam eyeliner bardzo mi się podoba, ale nie jestem przekonana do gąbeczki. Z doświadczenia wiem, że z czasem lubią się rozdwajać na końcach i cieżko jest wtedy namalować precyzyjną kreskę. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie można go dostać stacjonarnie. Piękna kreska :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy eyeliner jeszcze go nie miałam,kocham eyelinery:)
    zapraszam do wspólnej obserwacji;)
    Wpadnij w wolnej chwili;)
    POzdro:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Zapraszam do zabawy i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tylko czarnych, ale niektórym wyjątkowo pasują brązy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka