Listopadowe nowości plus dwie przesyłki

 

Cześć

 

W listopadzie poczynione przeze mnie zakupy są zdecydowanie mniejsze w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Nie pokusiła mnie nawet promocja -40 % na kolorówkę w Rossmannie, kupiłam wyłącznie rzeczy z stworzonej przeze mnie listy oraz podczas spaceru po galerii City Center w Poznaniu natknęłam się na wyspę Golden Rose, obok której przejść obojętnie nie umiałam. W drugiej części posta przedstawię Wam dwie paczuszki, które dotarły do mnie w przeciągu całego miesiąca.


ROSSMANN

 * Tutti Frutti, masło do ciała
* Hean, peeling cukrowy do ciała
* Alterra, szampon do włosów farbowanych
* Perfecta, maseczka do twarzy
* dwa lakiery piaskowe od Wibo, matowy 4 oraz z brokatem 3
* Rimmel, Lasting finish by Kate lipstick nr 103
* Miss Sporty, czarna konturówka
* Lovely Extra Lasting nr 01 oraz 03


GOLDEN ROSE

  * GR Rich Color nr 10 oraz 35
  * GR Jolly Jewels nr 110
  * w gratisie otrzymałam kosmetyczkę


WYGRANE

Na portalu Wizaż udało mi się załapać na testowanie wyżej wymienionych antyperspirantów. Muszę przyznać, że to pierwsze dezodoranty tej firmy, które mam okazję wypróbować i z całą pewnością nie ostatnie. Dawniej stosowałam takie firmy jak Nivea, Fa czy Rexona, z czego zadowalała mnie wyłącznie pozycja pierwsza (reszta pachnie ładnie, lecz w moim przypadku zawsze słabo działa). Chętnie wypróbuję inne warianty antyperspirantów firmy Adidas.


I teraz przedstawię Wam zawartość paczuszki, która sprawiła mi największą radochę. Bardzo chciałam wypróbować eyelinery marki GOSH, nie będę ukrywać, że cena mnie powstrzymywała od zakupu. Niespodziewanie dowiedziałam się, że wygrałam rozdanie u Poli, autorki bloga  http://zakupomaniaczka.blogspot.com. Cieszę się przeogromnie i raz jeszcze ślicznie dziękuję ! ;*

Miłej niedzieli ;))

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Super rzeczy udało Ci się wygrać i kupić :)
    Ja mam różowy antyperspirant z Adidasa, i jak dla mnie nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowności ♥ te błyszczyki też kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same dobroci :) Podziwiam Cię, że trzymałaś się listy zakupów! Ja zawsze się skuszę na coś dodatkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też jakoś nie oczarowała promocja w Rossmanie.. W hebe było taniej :P Zazdroszczę kosmetyczki, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości ;) Napisz koniecznie jak sprawdza się to masło do ciała Tutti Frutti, bo mam na nie wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masło tutti frutti bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peelingu cukrowego z Hean jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :) Podoba mi się u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy super! I gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne zakupy zrobiłaś :D Ja też sobie zakupiłam Lovely pomadki, jedną w sumie od razu do rozdania, które własnie u mnie trwa. Ale najfaniejsza ostatnia wygrana, super! Gratki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! :)
    Mnie najbardziej podobają się zakupy z GR --> piękne lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam szminkę Rimmel, ale nie matową :]

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę Masełko z Tutti Frutti , wpierw myślałam że to peeling , ale zapomniałam że zmienili szatę dla masełek ! :D
    Ładne paczuszki dostałaś ! Uwielbiam antyperspiranty z Adidasa ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych ;)) Ciekawe zakupy ;) Ja niestety GR nie mam nigdzie w pobliżu :((

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka