Luksja Active Vitamins, Nektar pod prysznic, Grapefruit & Pomegranate

Cześć dziewczyny

W ten mroźny, śnieżny sobotni poranek chcę zaprosić Was na recenzję nektaru pod prysznic marki Luksja. Produkt ten zakupiłam dość dawno temu w Biedronce za niecałe 5 zł.




OPIS PRODUCENTA:





MOJE ODCZUCIA:

Płyn zawarty jest w przezroczystej, plastikowej buteleczce o zawartości 250 ml ( są także większe warianty). Opakowanie dobrze dostosowuję się do dłoni oraz nie wyślizguje się z niej, gdy mamy mokre łapki.

Konsystencja tego produktu jest gęsta, co przekłada się na jego wydajność. Wystarczy niewielka ilość płynu, aby uzyskać dużą ilość piany oraz umyć całe ciało. Żel/ nektar starcza na dłuższy czas. Wersja z grejpfrutem urzekła mnie swoim zapachem. Można by rzecz, że stał się jednym z moich ulubieńców w tej kwestii. Zapach jest orzeźwiający, energetyzujący, dlatego stosowałam go podczas porannego prysznicu. Muszę Wam zdradzić, że facet kilka razy też mi go podkradł i zapach jak najbardziej mu odpowiadał. Warto wspomnieć, że woń unosi się w łazience, lecz na skórze nie pozostaje- wielka szkoda.

Przejdźmy teraz do działania. Nektar dobrze oczyszcza naszą skórę oraz ją odświeża- po porannym prysznicu z jego udziałem czułam się jak nowo narodzona. Nie zauważyłam, aby skóra była wysuszona, aczkolwiek jej nie nawilża, tak jak obiecuję producent. Nie podrażnia ani nie uczula.

Z ogromną chęcią wrócę do tego produktu oraz przetestuje inne warianty  zapachowe, ale najpierw muszę powykańczać swoje zapasy.



Pozdrawiam 

D ;*

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Miałam na niego już dłuższy czas ochotę :P Ale mam tyle żeli, że najpierw muszę zapasy powykańczać, a potem dopiero się wybrać na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie utrzymuje się na skórze...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka wariantów żelów luksja ale tego chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam żadnego żelu luksja, ale chętnie to zmienię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i zapach rzeczywiście jest śliczny, choć jak dla mnie bardziej nadaje się na lato, zimą wolę bardziej otulające aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato jak najbardziej, ale używam takich żeli na rano, bo wyglądam wtedy jak zombi i potrzeba mi odrobinki owocowej świeżości ;) Otulające zapachy zostawiam na wieczory ;)

      Usuń
  6. Czuje, że zakochałabym się w jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś od nich kilka rzeczy i jakoś nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kusi mnie ten żel, zwłaszcza ze względu na jego cudowny zapach :) Jak tylko wykończę zapasy to na pewno go kupię :) Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och jak ja lubie zapach grejpfruta!!! :) i jeść też go lubię, zeby nie było:)
    Luksja całkiem dobre ma te produkty do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesienią i zimą sięgam raczej po bardziej kulinarne zapachy, jednak ten musi być bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Latem nie wyobrażałam sobie prysznica bez tego żelu! Jest świetny! Kosmetyczna dawka energii na cały dzień :) I ten zapach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ogromną fanką płynów do kąpieli od Luksji, jak narazie to jedyny płyn, który potrafił być taki intensywny podczas kąpieli a żelu jeszcze nie miałam, ale czuję się zachęcona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię płyny do kąpieli z luksji:) zapraszam do mnie https://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Luksję, choć tego nie miałam
    Bardzo lubię zapachy owoców i muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bardzo lubię produkty do kąpieli z Luksji i chętnie wypróbuje nowy zapach;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka