TAG: 7 lakierów, których nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce

Witajcie

Szperając po blogosferze natknęłam się na bardzo fajny TAG- polegający na wymienieniu 7 lakierów, których nie może zabraknąć w naszej kosmetyczce. Pomimo, że nie zostałam nominowana, postanowiłam stworzyć taki post. Oto 3 najważniejsze zasady:

1. Napisz, kto Cię otagował. 
2. Wymień 7 lakierów, które są według ciebie niezbędne w szafce każdej kobiety, podaj dokładny kolor i przykład.
3. Zaproś do zabawy 5 osób.


Gotowi? 
No to zaczynamy ;)

--------------------------------------------

 1. Lovely, Matte top coat
 Top, którego pokochałam od pierwszego użycia. Po co kupować osobno matowe lakiery, skoro nasze ulubione odcienie można przerobić dzięki matowemu topowi? Jeden top, a tak wiele  możliwości, jestem jak najbardziej na tak ;)



 2. Wibo, WOW glamour sand nr 2
Brokatowe piaski tejże firmy bardzo wpasowały się w mój gust. Są tanie oraz dość szybko wysychają. Z 4 odcieni właśnie nr 2 owładnął moje serduszko i często gości na paznokciach. 

 


 3. Golden Rose Holiday nr 64
Kupując go miałam ogromne wątpliwości czy mieniące się w buteleczce złote refleksy nie będą zbyt intensywne. Na obecną chwilę chwilę jest to moja ulubiona czerwień, którą stosuję nawet przy większych wyjściach.  

 


 4.Maybelline, Colorama nr 80
Pomimo, że na moich paznokciach lakiery w niebieskich odcieniach dość rzadko goszczą, to jednak ten ma w sobie to coś co mi się podoba i w okresie zimowym często go używam.



 5.Golden Rose Rich Color nr 05
Nudziak numer jeden w całej mojej kolekcji. Jeśli nie mogę zdecydować się na jakiś kolor wybieram właśnie jego, ponieważ jest uniwersalny. 



 6. Golden Rose Rich Color nr 35
Przez długi czas szukałam idealnej czerni i znalazłam. Jest nią właśnie lakier z tej firmy.



  7. Golden Rose Rich Color nr 47
Piękny pastelowy fiolet, w którym zakochałam się od pierwszego użycia.

 



Wybierając lakiery nie kierowałam się firmami czy też odcieniami, wybrałam tylko te, które najczęściej gościły na moich paznokciach. 

Nie nominuję nikogo, jeśli ktoś chce stworzyć taki TAG albo już go stworzył niech się podzieli linkiem, chętnie poczytam o Waszych ulubionych lakierach i może sama na coś się skuszę.

Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Same GR :P Może w końcu się wybiorę po jakiś z serii Rich Color :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top coat z Lovely jest cudowny, świetny i boski. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tag! Widzę, że mamy podobne typy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery z Golden Rose. Są tanie, dobre i mają szeroką gamę kolorów :) Seria Rich Color jest światna, sama posiadam jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,2,4 też mam i również uwielbiam ;D Czerwony GR też mógłby się znaleźć w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki ;) ja także zaobserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z Golden Rose są cudowne. Sama mam te co pokazujesz i wiele wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam piaskowe lakiery, GR jak i wibo sprawdzily sie u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie jestem fanką GR z grubym pędzelkiem :P Ale lista bardzo fajna! :)

    Zapraszam serdecznie na rozdanie! :) http://treepsy.blogspot.com/2013/12/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Zmatowiacz' od Lovely byłby bardzo pożądany w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zaopatrzyć w te lakiery od GR;)
    A tak poza tym, to zapraszam serdecznie na moje świąteczne rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wypróbować ten top coat ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Golden rose ma świetne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  14. You made some decent points there. I did a search on the subject and found most people will go along with with your blog.
    Base Jumping Games

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te lakiery i cudowne kolory:) najbardziej podobają mi się te Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  16. Golden Rose nr 47 od dawna śni mi się po nocach, ale mam już 3 lakiery w tym kolorze;D Jednak od takiej lawendy jestem uzależniona ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie miałam tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przymierzam się do zakupu lakierów GR Rich Colour, bo sporo pozytywnych opinii o nich słyszałam ;)

    pozdrawiam, www.redttights.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka