Co zawierał mój Paese Box?

Hej,


Akcja marki Paese z cyklu Paese Box zakończyła się już przeszło 3 tygodnie temu a ja dopiero teraz pochwalę się zawartością. Większość z Was zamówiła z pewnością chociaż jednego boxa. Ja z początku nie miałam potrzeby zamawiania tego pudełeczka, jednak pod koniec grudnia, po zapoznaniu się kilkoma boxami na Waszych blogach, uległam. Czekałam troszkę dłużej, niż większość z Was, ponieważ musiałam odczekać okres po sylwestrowy oraz inwenturę. Moje zamówienie dotarło do mnie ok 8-9 stycznia. Z racji, że zamawiałam pudełko na samym końcu zamiast 11 kosmetyków, otrzymałam aż 12. Zapraszam do prezentacji produktów.



Tusz do rzęs
Mineralny podkład matujący
"Paryska Bohema" róż do policzków
Matowy cień do powiek
Błyszczyk do ust
Pomadka do ust
Lakiery do paznokci
Witaminowa terapia do paznokci


Puder ryżowy, puder bambusowy z jedwabiem

 To mój pierwszą box i z chęcią zakupię kolejnego. Większość produktów przypadła mi do gustu (oprócz 2 lakierów: fioletowego i brzoskwiniowego, ponieważ to nie moje odcienie oraz błyszczyka, który powędruję do siostry).

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Zawartość całkiem fajna, myślę, że by mi się spodobała, gdyby zamówiła tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja żałuję, że go nie zamówiłam :( bardzo mi zależało na próbkach tych pudrów ryżowego i bambusowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczy roz.:-) podoba mi sie zawartosc. Ten puder mineralny i kroliczkowy roz podbily moje serce.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zawartość tego box'a jak za taką cenę to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też na pewno większość z tych produktów przypadłaby do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja żałuję, że nie zamówiłam tego boxa. Na następny na pewno się skuszę bo wszystkie pudełka zachwycały zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  8. produkty z Paese są genialne! w szczególności cienie :)
    obowiązkowo dodaję do znajomych ! :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szczególnie ucieszyłabym się z mineralnego podkładu i pudrów tych na końcu, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zauważyłam że wiele dziewczyn pokazywało boxa ale jeszcze nie widać recenzji co mnie smuci, zwłaszcza ze to kolorówka więc nie trzeba zbyt wiele czasu na testowanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Paese. Zwłaszcza za ich bambusowy puder! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny box, choć dla mnie trochę za pomarańczowy ;-) bardzo jestem ciekawa, co myślisz o tych kosmetykach!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka