Denko grudniowo-styczniowe

 Cześć

W  związku z początkiem nowego miesiąca zapraszam Was na  post, w którym przedstawię zużycia sprzed ostatnich dwóch miesięcy. Mam nadzieję, że w lutym pójdzie znacznie lepiej.  ;)

Zielony "TAK" - produkt, który kupię bez wahania, ponieważ sprawdził się w moim przypadku bardzo dobrze

Niebieski "MOŻE" - produkt neutralny, ma swoje wady ale także zalety, może po niego jeszcze kiedyś sięgnę.

Czerwony "NIE" - produkt, który nie sprawdził się w moim przypadku i mówię mu "bye bye na zawsze"



1. Schwarzkopf,  Gliss Kur, ekspresowa odżywka regeneracyjna Ultimate Volume
 Ta odżywka wcale się w moim przypadku nie sprawdziła. Zapach kompletnie nie wpasował się w moje gusta, przez co męczył mnie. Z całą pewnością nie unosi włosów u nasady i nie dodaje im objętości, mogę wręcz rzec, że po niej moje włosy były oklapnięte. Nigdy nie miałam problemów z plączącymi się włosami, więc ciężko mi określić czy pomaga je rozczesać. 
Czy kupię ponownie?
NIE

2. Ziaja, kremowe mydło pod prysznic z serii "Masło kakaowe"- Recenzja
 Bardzo fajny produkt, jednak specyficzny zapach zaczął mnie męczyć, z radością wykończyłam tą buteleczkę.
Czy kupię ponownie?
MOŻE

3.  Forte Sweden, On Line, żel pod prysznic/ płyn do kąpieli, figa- Recenzja
 Skóra po użyciu była delikatnie nawilżona, dobrze oczyszczona, a to wszystko za niecałe 8 zł. Kilka dni temu znalazłam ten żel/płyn w małej drogerii  za jeszcze niższą cenę.
Czy kupię ponownie?
TAK

4. Luksja Active Vitamins, Nektar pod prysznic, Grapefruit & Pomegranate- Recenzja
 Soczysty i orzeźwiający zapach, który rozbudzał mnie podczas porannego prysznica. Chętnie wypróbuję inne warianty zapachowe.
Czy kupię ponownie?
TAK

5. Schwarzkopf, Schauma, Odżywka + Szampon, Lśniący kolor do włosów farbowanych
 Recenzja pojawi się na dniach, ale mogę Wam zdradzić, że nie polubiłam się z tym duetem.
Czy kupię ponownie?
NIE

6. BeBeauty, płyn micelarny
 Ten płyn regularnie występuję w moim denku. Z całą pewnością pojawi się jego recenzja.
Czy kupię ponownie?
TAK

7. Fa, Romantic Moments, White Rose
 Dezodorant od razu po aplikacji zostawia na skórze przyjemną woń, jednak przy wzmożonym wysiłku nie radzi sobie z przykrym zapachem. W kwestii ochrony przed poceniem się nie sprawdził. Na plus można zaliczyć brak białych plam na czarnych ubraniach. 
Czy kupię ponownie?
NIE

8. Batiste, Dry Shampoo, Cherry
 Do suchych szamponów mam bardzo mieszane uczucia. Moje włosy po ich użyciu są matowe i szorstkie, a efektu uniesienia nie zauważyłam, nie wspominając już o pozbyciu się białego osadu z czarnych włosów- okropność. Czy odświeża- jakiś mały efekt jest, jednak na moich włosach wytrzymuje max godzinę. Jestem na nie.
Czy kupię ponownie?
NIE

9. Wibo, Golden Glow, puder
 Na początku grudnia wreszcie go wykończyłam. To był mój pierwszy puder, ponieważ dawniej nie widziałam potrzeby sięgać po taki kosmetyk. Dawał radę z świecącą się buzią, jednak na krótki okres czasu. 
Czy kupię ponownie?
NIE

10. Carea, płatki kosmetyczne
  Występują co denko, to moje ulubione płatki kosmetyczne.
Czy kupię ponownie?
TAK

 A jak u Was wygląda styczniowe denko? 

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ja z suchego szamponu Batiste Cherry jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się u Ciebie sprawdza, no to fajnie. Moje włosy nie lubię jednak takich specyfików, wolą tradycyjne mycie ;)

      Usuń
  2. Ja denka styczniowego nie robiłam, bo miałoby może z 5 kosmetyków. Z Twoich rzeczy miałam płyn i płatki z Biedronki i też jestem z tych rzeczy zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zużyć :) Ważne, że sukcesywnie zużywasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko micela z Biedronki i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam micela z BeBeauty :) Na pewno wypróbuję żele z Luksji, mają kuszące zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy ten suchy szampon Batiste u mnie by się sprawdził, bo czasem sięgam po tego typu produkty ;) Po prostu będę musiała sprawdzić to na własnych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja średnio ulubie ten płyn micelarny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety płyn micelarny z Biedronki mnie uczula ;/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka