Współpraca z firmą Uroda Polska

Witajcie,

dzisiaj pochwalę się Wam niedawno nawiązaną współpracą z http://www.urodapolska.eu. Jakieś 2 tygodnie temu otrzymałam wiadomość od Pani Ani, która złożyła mi propozycję wyżej wymienionej współpracy. Oczywiście zgodziłam się i z ogromną niecierpliwością czekałam na paczuszkę. 

Do testów otrzymałam następujące produkty: 


* Melisa, płyn micelarny do cery delikatnej- oczyszcza, łagodzi, pielęgnuje

* Melisa, krem silne nawilżający do cery delikatnej- nawilża, łagodzi

* Melisa, balsam do ciała, skóra delikatna- silnie nawilża, lekko ujędrnia
 
* krem tłusty do cery suchej i normalnej Kwiaty Polskie, Słonecznik- wygładza i odżywia
 
 

"URODA Polska ( poprzednia nazwa firmy Bi-es Polska) powstała w 1996 roku. Obecnie jest jednym z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych. Produkuje oraz dystrybuuje wyroby kosmetyczne takie jak wody perfumowane i toaletowe, perfumy, płyny po goleniu, dezodoranty w sprayu, jak i perfumowane, w szkle.

Rok 2009 był rokiem przełomowym, ponieważ do portfolio firmy dołączyły znane i popularne marki do pielęgnacji twarzy i ciała, takie jak Uroda (Melisa, Kwiaty Polskie, Active 90) oraz marka zapachów męskich MAKLER. W tym samym roku rozpoczęto współpracę z licencjodawcami znanych postaci ze świata Disney’a , superbohaterów Marvela, jak również z firmą Mattel oraz z Cartoon Network.
Obecnie, w sprzedaży dostępne są perfumy, wody toaletowe, żele pod prysznic wraz z szamponem, pomadki z najpopularniejszymi postaciami z bajek Monster High, Barbie, Hot Wheels. Dzięki ich wprowadzeniu na rynki światowe, Uroda Polska stale umacnia swoją pozycję w kategorii zapachów masowych.

W 2012 roku, ze względu na dynamiczny rozwój na światowych rynkach oraz wcześniejszy zakup marki URODA, zmieniono nazwę z Bi-es Polska na URODA Polska. Zmianie nazwy firmy towarzyszy budowa nowego wizerunku. (...) "
 

Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się płyn micelarny oraz balsam do ciała. Musiałam już powyższe kosmetyki powąchać i wiem, że będę z ogromną przyjemnością je stosować. Biorę się od dziś za ich testowanie , a firmie Uroda dziękuję za zaufanie.

Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Gratuluję współpracy ;) Jak na razie nie używałam kosmetyków z tej firmy, ale może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać recenzji tych kosmetyków, mam jeden kremik tej marki, ale na razie czeka na kolej swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze produktów od Urody ale chętnie zobaczę recenzję i może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam coś o kosmetykach melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak płyn micelarny będzie się sprawował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super, gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ich kosmetyków :) więc czekam na relacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy, choć o niej słyszałam. Ostatnio sporo się też reklamuje w mediach. Ciekawe, głównie interesuje mnie (oprócz działania oczywiście) skład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy ! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na płyn micelarny i krem nawilżający chętnie bym się skusiła :) Czekam na recenzję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, czeka z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego testowania, ja z Urody bardzo lubię tonik bezalkoholowy do którego często wracam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, szkoda że nie otrzymałaś toniku, uzywam go i stwierdzam że jest rewelacyjny, reszty produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie gratuluję współpracy!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam ten sam zestaw do testowania :)
    Micel i balsam już skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlasnie znam je tylko z reklamy wiec fajnie bedzie sie o nich czegos dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zaczeła się Twoja współpraca z pierwszą firmą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam na początku postu, przedstawicielka firmy sama do mnie napisała ;)

      Usuń
  18. Gratuluję! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę współpracy, z chęcią bym sama to wszystko przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka