BingoSpa- moje odczucia dotyczące próbek

Witajcie,

jak już wspominałam jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy od firmy BingoSpa próbki następujących kosmetyków: Kolagen do ciała, Serum kolagenowe uda pośladki brzuch, Koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką, Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA, krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami. Podzielę się dzisiaj z Wami wyłącznie moimi odczuciami, dotyczącymi poniższych saszetek.

Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA

 Od producenta:
"To wyjątkowy, złuszczający krem, który redukuje zaskórniki i zmniejsza rozszerzone pory. Krem BingoSpa reguluje wydzielanie sebum. Dzięki właściwościom złuszczającym naskórek, ogranicza ilość wyprysków i blizn potrądzikowych. Krem BingoSpa z kwasami AHA jest zalecany do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej z tendencją do powstawania zaskórników.
(...)
 Krem BingoSpa z kwasami AHA zmniejsza zanieczyszczenia i porowatości nadając skórze gładkość, dzięki czemu skóra staje się zwyczajnie piękna i promienna, delikatnie pachnąca."


Jedna saszetka (posiadająca 5g) powyższego kremu wystarczyła mi na dwa użycia. Posiada delikatny oraz przyjemny dla nosa zapach, który od pierwszego użycia przypadł mi do gustu. Konsystencja bardzo lekka, nie lejąca (patrz zdjęcie poniżej). Szybko się wchłania, lecz po jego zastosowaniu nie obyło się bez świecącej twarzy.

 


 Krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami

Opis producenta:
"Krem na szyję i dekolt z kolagenem i algami BingoSpa o lekkiej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry normalnej, oczekującej kompleksowego nawilżenia, odmłodzenia oraz intensywnej regeneracji.
Krem BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, tworzy na powierzchni skóry cienki film, który wzmacnia jej naturalną barierę hydro - lipidową, chroni przed wysuszającym działaniem środowiska zewnętrznego oraz zmniejsza ubytek wody naskórkowej. Krem powoduje wzrost jędrności i napięcia skóry oraz wyrównanie jej kolorytu."


Saszetka (5 g) tak jak w przypadku kremu z kwasami AHA starczyła mi na dwa użycia. Posiada przyjemny oraz delikatny zapach. Nie bieli skóry. Konsystencja lekka. Szybko się wchłania, lecz pozostawia lekki film na skórze (wieczorami mi to w niczym nie przeszkadzało). Skóra po jego zastosowaniu była delikatna, miła w dotyku.



 Kolagen do ciała

Opis producenta:
"Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 
(...)
Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą."



Jedna saszetka ( 10 g) starczyła mi na pokrycie ud. Konsystencja treściwa, nie za rzadka, typową dla wszelkich balsamów. Zapach delikatny, nie duszący, przyjemny dla nosa. Nie pozostawia tłustego filmu, szybko się wchłania oraz nie bieli skóry. Po aplikacji skóra jest miła w dotyku.


 
Koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką

Opis producenta:
"Preparat BingoSpa skoncentrowany o bardzo silnym działaniu .
Zawiera maksymalną ilość aromatu paprykowego, olejków: cynamonowego, goździkowego i pomarańczowego oraz kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową będącą  przyczyną powstawania cellulitu.
Koncentrat BingoSpa szczególnie polecany jest jako kuracja zmniejszająca widoczność cellulitu lub sytuacjach silnie wpływających na pogorszenie stanu skóry - zmęczenie, stres, niewłaściwa dieta.
Polecany również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia."
 
 

 Jedna saszetka (10g) starczyła mi na pokrycie ud. Przed użyciem warto wykonać próbę uczuleniową i dopiero przeprowadzić zabieg ( powyższy preparat ma mega silne działanie!) oraz po aplikacji dokładnie wymyć ręcę. Produkt posiada pomarańczowy kolor, gęstą, nie spływająca konsystencję oraz cynamonowy, mocny zapach. Po nałożeniu go na ciało, szybciutko obwinęłam się folią i po kilku chwilach czułam jak moja skóra rozgrzała się do czerwoności. Po zabiegu uda były czerwone oraz gorące (tak jakbym miała gorączkę), jednak z upływem czasu wszystko minęło.



 Serum kolagenowe uda pośladki brzuch

Opis producenta:
"Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.
(...)
 Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę."


Tą 5 gramową saszetką smarowałam brzuch ( 1 próbka starczyła na jedną aplikację). Zapach mnie oczarował, chyba najładniejszy z wszystkich próbek (świeży, czuć zieloną herbatę oraz brzoskwinkę). Konsystencja lekka o białym zabarwieniu, szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości oraz tak jak kolagen nie bieli skóry. Brzuszek był fajnie nawilżony.



Z całą pewnością skuszę się na pełnowymiarowe serum kolagenowe (ahhh ten zapach) lub kolagen do ciała. Kolejnym produktem, który mnie bardzo zaciekawił to Koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką, jednak cena (199 zł) na moją kieszeń jest troszkę zbyt wysoka, więc z kupnem się wstrzymam. Wszystkie produkty możecie kupić w sklepie BingoSpa.


PS. Uważam, że wysyłanie próbek to kpina z blogerek. Wystarczyłby dopisek na FB (podczas procesu rekrutacyjnego), że do testów otrzyma się próbki (na pewno znalazłyby się osoby chętne), jednak taka informacja się nie pojawiła. Rozumiem, że ilość zgłoszeń przerosła organizatorów, lecz wystarczyło wysłać jeden najtańszy, pełnowartościowy produkt (dzięki czemu można by wystawić pełną recenzję), niż 8 saszetek. Jestem osobą uczciwą, dlatego wywiązałam się z umowy, jednak jeżeli w przyszłości ktoś zaproponuje mi w ramach współpracy próbki, to grzecznie podziękuję.


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Miałam dwa kosmetyki z tej firmy i byłam zadowolona ;-D
    Ja też nie przepadam za próbkami. Po pierwsze zbyt mało produktu aby cokolwiek rozsądnego powiedzieć na ich temat po drugie niewygodne użytkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu kuszą mnie kosmetyki tej marki, ale nigdzie ich jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że to tyko próbki, ciekawa jestem jak długotrwałe stosowanie serum kolagenowego zadziałałoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie lubię tą firmę, szkoda że nie jest dostępna stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawił mnie ten preparat cynamonowo-kofeinowy z papryką :) Z chęcią go kupię, gdy wpadnie mi w ręce.

    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)
    Zapraszam również do siebie ma wiosenne rozdanie pomadki mac

    OdpowiedzUsuń
  6. kolagen do ciała bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tak zrazili tymi reklamami, że dałam sobie spokój i nawet nie testuję.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka