Zakupy lutego: E-zebra, Biedronka, Golden Rose oraz Avon

Cześć

Jak zapewne większość z Was, ja też  uwielbiam zakupy. Gdy mam podły nastrój często zdarza mi się, że zamiast zjedzenia kawałka czekolady wędruję do sklepu po nowy gadżet- najczęściej pada na szminkę lub lakier do paznokci. Dzięki takiemu "zabiegowi" kumuluje mi się duża ilość kosmetyków,  które ciężko wykończyć, dlatego dziś postanowiłam podjąć ponownie wyzwanie: "Przeżyć miesiąc za 50 zł". Głównym celem jest uszczuplenie moich zapasów oraz sukcesywne wykańczanie produktów.

Bez zbędnego rozpisywania się, przechodzę do sedna sprawy, czyli lutowych zakupów.


Na początku minionego miesiąca ponownie zrobiłam zakupy w drogerii E-zebra. Bardzo lubię ten sklep, ponieważ mogę kupić tam kolorówkę w niższych cenach oraz niektóre produkty firmy Marion, które w mojej miejscowości są mało dostępne. Tym razem do internetowego koszyczka wpadły następujące produkty:

* Marion termoochrona, spray dodający włosom objętości
* Maybelline, SuperStay 24h  
Maybelline Water Shine Pure
Sally Hansen, grzebień do rosczesywania
* 2x Marion, zabieg laminowania proste i gładkie włosy
* Marion, punktowe plasterki na wypryski
* Manhattan, żelowy eyeliner do kresek (szary i zielony) + pędzelek do kresek
* Rimmel, temperówka do kredek


 Biedronkowa gazetka bardzo mnie kusiła, jednak w ostateczności zdecydowałam się na następujące produkty:
* Lirene, żel pod prysznic, rajski granat
* Lirene, peeling drobnoziarnisty, wygładzająco-oczyszczający
* Farmona, Tutti Frutti, mus do ciała


 W City Center odwiedziłam wyspę Golden Rose i upolowałam Velvet Matte o numerze 15- uwielbiam ją i z całą pewnością wrócę po więcej oraz dwa lakiery z serii Paris. Dziewczyny jeśli robicie tam zakupy uważajcie na sprzedawczynie- wysoką brunetkę, ponieważ już drugi raz wydała mi za mało pieniędzy (odniosłam wrażenie, że jest mało rozgarnięta).

 

Na samym końcu zostawiłam zamówienie z Avonu. Chciałam wypróbować chwaloną przez Was bazę, która było w promocji ( o ile pamiętam ok 10 zł) oraz błotną maseczkę do twarzy, z którą polubiłam się od pierwszego użycia.


A jak wyglądały Wasze zakupy w minionym miesiącu?

Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Z bazy Avonu będziesz zadowolona!:) Sama używam już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno też kupiłam pomadkę velvet matte golden rose, ale odcień nr 03 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się dużo odcieni podoba, aż trudno wybrać.

      Usuń
  3. Na tę błotną maseczkę też się czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho , troszeczkę kupiłaś:D jestem ciekawa eyelinerów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinię o tej bazie, bo zamierzam ją zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam peeling do twarzy z tej serii błotnej z Avonu. Strasznie śmierdzi mułem:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. szminki z GR też od razu stały się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie czytam często o tej bazie z avon i chyba też zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też trochę kupiłam w lutym, dlatego teraz biorę udział w akcji 40 dni bez kupowania:) Na razie się trzymam, ale drogerie omijam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia ;) Ja bym tak nie wytrzymała, lecz ten limit 50 zł jest jak dla mnie wykonalny ;)

      Usuń
  10. piękne te lakiery do paznokci z Golden Rose ;) no i szminka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Saszetki Marion z efektem laminowania planuję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym zabiegiem laminowania włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery GR uwielbiam :) Pomadki jestem bardzo ciekawa:)
    P.S zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamawiałam w lutym po raz pierwszy na e-zebra i jestem zadowolona:)
    Lakierki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię tę bazę z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje zakupy w tym miesiącu są nieco skromniejsze XD Kupiłam 2 lakiery do paznokci i peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Póki co mam odwyk zakupowy, więc jakże ciężko mi się oglądało ten post ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka