Cukrowy peeling do ciała firmy Hean

Cześć,

wypoczęte, najedzone po świętach? Bo ja bardzo, aż czuję, że przybyło mi kilka nadprogramowych kilogramów, które teraz będzie trzeba zrzucić. Przydała mi się taka chwila wytchnienia, ponieważ wreszcie mogłam naładować "akumulatorki" oraz wyspać się, nie mówiąc już o pisaniu projektu dyplomowego- nadrobiłam zaległości. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję peelingu cukrowego do ciała firmy Hean, na którą serdecznie zapraszam.

 

Opis producenta:
" Peeling ujędrniający pod prysznic.

Zawiera:
mieszankę cukru i złuszczających drobinek - intensywnie usuwa martwe komórki naskórka i odblokowuje pory. Masaż drobinkami doskonale pobudza ukrwienie i dotlenia skórę.
limonkę – odświeża i tonizuje skórę.
wyciąg z żeń-szenia – stymuluje odnowę naskórka, odżywia skórę i przeciwdziała jej starzeniu.
wyciąg z bluszczu – wspomaga modelowanie sylwetki oraz usuwanie toksyn ze skóry, działa przeciwobrzękowo
d-panthenol – skutecznie nawilża, zapobiega podrażnieniom i nadaje skórze miękkość.

Peeling złuszcza zrogowaciałe warstwy naskórka, odświeża i wygładza skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność. Stosowany dwa razy w tygodniu w widoczny sposób przywraca skórze naturalny blask i sprężystość."


Skład:
 "Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, PEG-12 Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Glyceryl Laurate, Hedera Helix Extract, Panax Quinquefolium Root Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Collagen, Parfum, Limonene, Linalool, Panthenol, Sucrose, Hydrogenated Jojoba Oil, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, CI 19140."


Podstawowe informacje:
Firma: Hean
Seria: Slim No Limit
Pojemność: 200 ml
Cena:  ok 11 zł
Dostępność: sklep internetowy Hean, Rossmann, Natura, małe osiedlowe drogerie
Wyprodukowano w Polsce 



Moja opinia:
 Peeling zamknięty jest w plastikowej, miękkiej tubce, dzięki czemu wydobycie resztek produktu nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Przez wzgląd na przezroczyste opakowanie możemy na bieżąco kontrolować jego ubytek. Zamknięcie łatwo się otwiera, natomiast tubka nie wyślizguję się z rąk pod prysznicem.

 Zapach nie przypadł mi za bardzo do gustu z prostej przyczyny- nie lubię limonki. Jest on bardzo intensywny. Uważam jednak, że niejednej Was by się spodobał. Peeling ma konsystencję żelu o zabarwieniu żółtym- rzuca się w oczy na drogeryjnych półkach. Nie spływa z rąk, więc nie ma obawy, że ubrudzimy wszystko na około. Możemy zauważyć "zatopione"w nim drobinki: drobne, przezroczyste ziarenka cukru oraz zielone drobinki złuszczające.


 Pomimo tych drobnych drobinek peeling działa bardzo dobrze. Usuwa martwy naskórek, odświeża oraz sprawia, że skóra staję się gładka oraz miła w dotyku- nawet po jednorazowym użyciu. Świetnie przygotowuję naszą skórę pod balsam. Ja używam go regularnie od miesiąca i została mi jeszcze połowa- jest wydajny. Wbrew cyklicznym "zabiegom" nie zauważyłam, aby poprawił chociaż trochę jędrność mojej skóry.

 Podsumowując: Uważam, że produkt jest godny polecenia. Jeśli lubicie zapach limonki, oczekujecie dobrego "pozbycia się" starego naskórka- warto po niego sięgnąć. Ja chętnie przetestuję wersję niebieską, czyli peeling solankowy tej samej firmy.

Miłego dnia! ;D

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Lubie intensywne zapachy wiec dla mnie moglby byc calkiem dobry :) mozliwe, ze latem kiedy czesc zapasow mi sie skonczy kupie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, produktów do ciała z hean jeszcze ni miałam. Na razie znam tylko lakiery :) Peeling wydaje się być ciekawy duży plus za brak parafiny w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Limonka to może być to - lubię świeże zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i całkiem fajnie go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i sprawdził się całkiem dobrze, ale kiepsko jest z jego dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go u sobie wypróbowała, lubię mocne zdzieranie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam 100 lat temu niebieską wersję :) Myślałam, że już go nie produkują :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Fajnie poczytać o czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten peeling,ma świetny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię intensywne zapachy i limonkę również więc pewnie by mi się spodobał.Rozejrzę się za nim jak będę w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na lato taki zapach może być super :) Lubię takie peelingi,ale tego jeszcze nie miałam :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie po niego sięgnę jak wykończę mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam pojęcia że Hean ma w swojej ofercie i taką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie peelingi. Będzie trzeba sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu testowałam i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie świetny i chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę, ja kocham zapach limonek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy produkt, kiedyś się na niego skuszę, ale nigdy go nie widziałam w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie zapachy to ja lubię :) nawet cena jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten peeling, bo wydawało mi się, że będzie bardzo delikatny :) Może kiedyś się skuszę, bo na razie szukam bzowego peelingu z Joanny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling o zapachu bzu- może być ciekawy ;)

      Usuń
  21. To ja ślepa chyba jestem, bo mi się w Rossmannie ani Naturze nie rzucił w oczy. Gdzieś już o nim czytałam, również pozytywy, więc chętnie bym kupiła. A limonkę bardzo lubię, więc myślę, że byłaby zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wczoraj w Rossie i stał u mnie na półeczce ;) Poszukaj raz jeszcze. ;D

      Usuń
  22. Nie znam tej firmy, ale kosmetyk zapowiada się bardzo zachęcająco. Dodatkowo zapach limonki który orzeźwia i odświeża...super.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka