Uroda, krem silnie nawilżający z serii Melisa

Witajcie,

dzisiejszy wpis będzie poświęcony kremowi silnie nawilżającemu do cery delikatnej z serii Melisa. Jak się sprawdził w moim przypadku? Czy się z nim polubiłam? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w poniższym poście, natomiast ja  uciekam do łóżka, ponieważ złapało mnie jakieś paskudne choróbsko.


Opis producenta:
" Działanie: nawilża, pielęgnuje. Kwas hialuronowy przyczynia się do odbudowy uszkodzonego naskórka, tworzy na skórze warstwę ochronną zapobiegającą utracie wilgoci. Wygładza, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry, nadając jej jedwabistą gładkość. Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Chroni przed wolnymi rodnikami. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę."


Skład:
 " Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitol, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Ceteareth-25, Petrolatum, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylates Copolymer, Allantoin, Parfum, Camellia Sinensis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, Panthenol, Glycerin, Butylene Glycol, Disodium EDTA, BHT, DMDM Hydantion, Iodopropynyl Butylcarbamate, Citral Eugenol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene"

Podstawowe informacje:
Firma: Uroda Polska
Seria: Melisa
Pojemność: 50 ml
Cena:  ok 5-6 zł
Dostępność: sklep internetowy Uroda, drogerie Natura, Dayli oraz niektóre, małe osiedlowe drogeryjki
Wyprodukowano w Polsce


Moje odczucia:
Krem zamknięty jest w plastikowym, stabilnym słoiczku o pojemności 50 ml.  Design opakowania utrzymany jest w zielono-białych barwach, charakterystycznych dla tej serii kosmetyków.


Po odkręceniu wieczka, naszym oczom ukazuje się sreberko zabezpieczające- dzięki takiemu  zabezpieczeniu mamy pewność, że kremu nikt przed nami nie otwierał. Po jego zerwaniu z słoiczka wydobywa się ziołowy, przyjemny zapach. Konsystencja powyższego kremu jest lekka, mogę wręcz rzecz, że lekko wodnista ale nie rzadka, dzięki czemu stosunkowo szybko się wchłania i mogę go stosować również pod makijaż. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby pokryć twarz. Dobrze się rozprowadza i przede wszystkim nie bieli- chwała mu za to. Producent piszę, że krem ma działanie silnie nawilżające- przy mojej mieszanej cerze, buźka jest fajnie nawilżona przez cały dzień. Twarz po aplikacji wydaję się być odświeżona oraz przyjemnie złagodzona. Nie zapycha porów ani nie przyczynia się do powstawania niechcianych "niespodzianek". Kremik jest już na wykończeniu i po 2 miesiącach aplikacji ( jest bardzo wydajny) nie podrażnił mnie oraz nie uczulił.

 

Jeśli chodzi o minusy- w działaniu ich nie zauważyłam. Mogę się doczepić wyłącznie słabej, stacjonarnej dostępności (dobrze, że w pobliżu mam Dayli, bo ciężko było by mi go ponownie kupić) oraz  braku filtrów UV, które przydały by się letnią porą.

Podsumowując: Za niewielkie pieniądze otrzymujemy całkiem przyjemny kremik do codziennej pielęgnacji. Z całą pewnością  ponownie zagości w mojej łazience.


Fakt, iż otrzymałam ten produkt za darmo, nie miał wpływu na moją opinię.


Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Ciekawy krem, u mnie jest dostępny w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę go. Dostałam p nim takiego uczulenia że przez miesiąc nie mogłam doprowadzić twarzy do porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się z nim polubiłam, a co najważniejsze nie zapchał mi porów :) Też jeszcze kiedyś do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm widuję go w drogeriach, ale jakoś nie kusi mnie zbytnio ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu,ale obawiam się,że mógłby mnie zapchać :/
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam duzo sprzecznych opinii o tych kosmetykach, ale fajnie ze u Ciebie sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim :) moze się skuszę, ale najpierw mam do zużycia 4 kremy zaległe :p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy, ale słyszałam już tyle pozytywnych opinii ich kosmetyków że pewnie się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jesteś z niego zadowolona, a ja ostatnio czytała same złe opinie o nim :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie stosowałam nic z tej firmy, wygląda ciekawie, ale ja przy cerze naczynkowej potrzebuję czegoś mocniejszego i filtrów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam:) Zużyłam cały kremik i cera jest nawilżona i nie podrażniona co w moim przypadku jest trudne:P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka