Uroda, Kwiaty Polskie, krem do cery suchej i normalnej

Hej,

przyszła pora na recenzję kremu do twarzy otrzymanego od firmy Uroda. Krem pochodzi z serii Kwiaty Polskie- jest to krem tłusty z olejkiem ze słonecznika i witaminą E. Krem ma na celu wygładzenie i odżywienie cery suchej i normalnej.


Opis producenta:
" Działanie: Wygładza, odżywia.
Krem tłusty do cery suchej i normalnej z olejem ze słonecznika i witaminą E. Posiada wyjątkowe właściwości ochronne. Doskonale odżywia i wygładza skórę.
Odżywia – odpowiednio dobrane składniki odżywcze wyciąg ze słonecznika oraz witamina E doskonale odżywiają, poprawiając kondycję i wygląd skóry.
Wygładza – specjalnie opracowana formuła zawierająca naturalny wyciąg roślinny i witaminę E, sprawia, że skóra staje się gładka i delikatna w dotyku już po pierwszym zastosowaniu.
Wyciąg ze słonecznika – posiada wyjątkowe właściwości ochronne. Jest bogatym źródłem witaminy E i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Wspomaga ochronę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych."




Skład:
 

Podstawowe informację:
Firma: Uroda Polska
Seria: Kwiaty Polskie
Pojemność: 50 ml
Cena:  ok 9 zł ( można również dorwać go na promocji za ok 5 zł )
Dostępność: sklep internetowy Uroda Polska, Dayli, małe osiedlowe drogerie
Wyprodukowano w Polsce 


Moja opinia:
 Krem znajduję się w kartoniku zabezpieczonym folią. W środku znajdujemy plastikowy, solidnie wykonany słoiczek (biała zakrętka, przezroczysty dół). Wszelkie interesujące informacje odnajdziemy na kartonowym pudełeczku.


 Kremik przeznaczony jest do cery suchej i normalnej, której posiadaczką nie jestem (mam cerę mieszaną). Z racji, że nie lubię tłuściochów nakładać na twarz (nawet na noc) postanowiłam wykorzystać powyższy krem wyłącznie na dekolt.

 Sam krem ma gęstą, treściwą konsystencję. Zapach jest przyjemny, nie nachalny, aczkolwiek seria Melisa bardziej przypadła mi do gustu- była bardziej świeższa. Do aplikacji warto nabierać niewielką ilość kremu, ponieważ rozprowadza się tępo oraz długo wchłania. Przy nadmiarze produktu zaaplikowanego na skórę- bieli ją. Pozostawia po sobie tłusty film. Zdecydowanie nie nadaje się pod podkład. Skóra dekoltu dzięki niemu jest odżywiona, miękka oraz przyjemna w dotyku. Nie wywołał podrażnienia lub innych reakcji alergicznych u mojej osoby.
 
 Podsumowując: Jeśli lubicie tłuste kremy, macie cerę suchą/ normalną, nie chcecie wydawać fortuny oraz lubicie polskie produkty warto się mu przyjrzeć i przetestować.


To już ostatni produkt, który otrzymałam do testów. Serdecznie dziękuję firmie Uroda Polska za możliwość przetestowania i poznania całkiem nowych (jak dla mnie) produktów.


Fakt, iż otrzymałam ten produkt za darmo, nie miał wpływu na moją opinię.



Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Coś dla mnie widzę ;) Jestem posiadaczką suchej skóry i akurat szukam jakiegoś fajnego kremiku do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dla mnie byłby zbyt treściwy i ciężki :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama miala z tej serii wersje w niebieskim opakowaniu i uzylam kilka razy i byl ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z tej firmy nie miałam, ale nie przepadam za takimi treściwymi kremami^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji, ale oglądałam w drogerii :) wolę jednak bardziej uniwersalne kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż mam cerę mieszaną to lubię używać takich kremów na noc :)
    może skuszę się następnym razem na właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka