Avon, żel pod prysznic Winter Cocoon

Witajcie,

dzisiaj zapoznam Was z moją opinią o żelu pod prysznic firmy Avon. W moim przypadku się nie sprawdził. A dlaczego? O tym przekonacie się w dalszej części posta.


Opis producenta:
"Pierwsze chłodne wieczory? Otul się zmysłowym ciepłem! Kremowe połączenie zmysłowych nut drewna sandałowego i słodkiej wanilii to rozkoszny sposób na wieczorną kąpiel lub prysznic.

Działanie: Zmysłowy żel pod prysznic oczyszcza skórę, nadając jej delikatny zapach."


Skład:

Podstawowe informacje:
 Firma: Avon
Pojemność: 250/500 ml
Cena: regularna 12 zł /17 zł (często w promocji)
Dostępność: konsultantki Avon, E-katalog (obecnie nie dostępny)


Moja opinia:
Skusiłam się na żel o pojemności 500 ml, ponieważ akurat był w promocji. Zamknięty jest w przezroczystej, plastikowej butli, którą można postawić do góry nogami i wykończyć żel do samego końca. Posiada zamknięcie typu zatrzask, które jak dla mnie, jest dość problematyczne podczas otwierania ( można na nim łatwo połamać paznokcie). Żel nie jest gęsty- ma kremową, dość rzadką konsystencję, co wpływa automatycznie na jego wydajność. 

 

Poruszę teraz kwestię zapachu. Prawdę mówiąc, nie powalił mnie na kolana. Spodziewałam się jakiegoś  zapachu wow, ale koniec końców, jest jak dla mnie taki średni. Zapach nie utrzymuje się na skórze po wyjściu spod prysznica. Żel dość dobrze oczyszcza skórę, fajnie się pieni. Czy wysusza skórę? Od jakiegoś czasu, borykam się z suchą skórą w okolicach łydek i właśnie te okolice, żel strasznie przesuszył. Na dodatek, łydki zaczęły mnie okropnie swędzieć.

Podsumowując: Swoją przygodę, z żelami Avon uważam za zakończoną. Oddałam go siostrze, która nie boryka się z suchą skórą i opisane przeze mnie skutki uboczne, u niej nie wystąpiły.


Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Miałam kilka żeli z Avonu, ale średnio mi przypasowały. Świetnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, niektóre zapachy są świetne, lecz nie mam już ochoty na dalsze testowanie ;D

      Usuń
  2. Miałam też żel zimą i byłam zawiedziona :(((((
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego żelu z Avonu. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja się na niego nie skuszę po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś, nie był zły, ale rewelacji tez nie było. Co do opakowania musze się zgodzić, ciężko było otworzyć buteleczkę, a to jednak jest ważne pod prysznicem!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie żele z serii Senses nie powodował przesuszenia, ale za to seria Naturals to zabójstwo dla mojej skóry :(( A to otwarcie faktycznie jest tragiczne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie lubię te żele ale ten zapach do mnie nie przemówił;/

    OdpowiedzUsuń
  7. żelów z avonu chyba nie miałam ale płyny do kąpieli lubiłam, kiedyś używałam, szkoda, że się zraziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i dla mnie ładnie pachnial i myl. A to czy przesuszal ciało, nie zauważyłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pewnie by się nie sprawdził, bo mam suchą skórę i potrzebuję czegoś niewysuszającego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moja nuta zapachowa,na moja sucha skore tez bym nie stosowala

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam różne żele z Avonu z tej serii i każdy przesuszał skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że wysuszał :(
    ja na szczęście nie borykam się z tym problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś lubiłam żele z tej serii, ale teraz też mam wrażenie, że przesuszają mi skórę :/ Tej wersji chyba akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nigdy nie miałam, szkoda że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś zamawiałam ich żele bo często mieli nowe zapachy więc z chęcią je testowałam, na szczęście nie wysuszały mi skóry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc nie przepadam za kosmetykami do pielęgnacji ciała z Avonu, nigdy nie byłam zadowolona, ale kupiłam teraz lakier do paznokci ;) zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  17. avon już nie raz mnie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja mam, najlepszy nie jest, ale kosmetyk jakoś cena to mi odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ich limitowane serie żeli pod prysznic
    No i kupuje męskie mojemu

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie niestety przy dłuzszym czasie uzywania te zele wysuszaja, ale jak uzyłam ostatnio butelki po pół roku to był ok;0

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie te żele już nie przekonują. Wcześniej byłam ich zwolenniczką, jednak od nie dawna twierdzę że są trochę gorsze.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka