Spora dawka nowości

Przyznaję się bez bicia- jestem uzależniona od zakupów. Po udanym i obfitym marcu, przyszedł również bogaty w kosmetyki kwiecień. Odwiedziłam sklep E-zebra, w którym dokonałam po raz piąty zakupów i z całą pewnością nie ostatni. Jeśli chodzi o Rossmanowskie promocje- nie poszalałam, ponieważ większość kolorówki kupuje w wyżej wymienionej drogerii internetowej i mam pewność, że kupiony przeze mnie kosmetyk nie był testowany  na łapskach jakiejś kobiety. Jeśli jesteście ciekawe moich zakupów, to zapraszam.


ROSSMANN + MAŁA DROGERIA
 
 


Do Rossmanna podchodziłam 3 etapami. Pierwsze podejście odbyło się kiedy jeszcze nie było mowy o mega promocji. Zakupiłam wtedy  szampon Wella, który znajdował się na przecenie. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, więc byłam ciekawa jak się sprawdzi. Do koszyka wpadł również przeceniony żel pod prysznic Playboy- za niecałego piątaka warto brać. Szukając płynu do higieny intymnej natrafiłam na płyn Venus, który posiadał oznakowanie "Cena na do widzenia" i kosztował 3 zł z groszami. Kolejnym produktem jest serum drenujące firmy Ziaja. Zakupiłam tam także lakier piaskowy, odżywkę Eveline oraz nowość od Lovely czyli szminkę w kredce. Wracając weszłam do małej drogerii zobaczyć czy mają nowe lakiery z GR. Wzięłam 2 i dorzuciłam do tego balsam Joanny o zapachu grejpfruta.



Z racji, że lakier z Wibo bardzo mi się spodobał po 2-3 dniach udałam się, aby dokupić kolejne. Pech chciał, że w szafie nie było ani jednego. Dziwnie wyjść tak z pustymi rękoma, dlatego kupiłam lotion do rąk z Isany oraz kilka maseczek następujących firm: Ziaja, Perfecta, Lirene, Bielenda.




Ostatnie podejście do drogerii Rossmann nastąpiło w poniedziałek w tym tygodniu. Miałam wielkie plany co do kupna lakierów i szminek jednak zabrakło w szafie tego co chciałam. Tak oto zakupiłam szminkę matową z serii Kate Moss od Rimmela w odcieniu 102, lakier Wibo, krem do twarzy firmy Nivea oraz maseczki Ziaja, ponieważ były na promocji.


DROGERIA E-ZEBRA


Zakupy w tej drogerii to już dla mnie chleb powszedni. Niskie ceny, dość duży wybór i szybka przesyłka. Do internetowego koszyka wpadła dwufazówka firmy Marion, mleczko do ciała dające efekt opalenizny firmy L'Oreal oraz znana wszystkim maska do włosów Kallos. Oczywiście produktów do ust nie mogło zabraknąć podczas moich zakupów- wiece jak je uwielbiam. Tak oto stałam się posiadaczką Apocalips od Rimmela oraz zgarnęłam podobne do Apocalips szminki w płynie z Manhattanu, aby je porównać.  Skusiłam się również na szminkę Maybelline, konturówkę do ust Rimmel oraz fioletową kredkę do oczu tejże firmy. Za punkty lojalnościowe wybrałam szminkę w pisaku od Astora.  Ponownie zamówiłam podkład Maybelline, ponieważ ta buteleczka, którą już mam się kończy a całkiem dobrze się sprawuje. Chcąc wypróbować coś nowego zdecydowałam się również na podkład z Manhattanu, jednak odcień jest dla mnie zbyt ciemny (muszę się opalić latem). Dokupiłam również puder Maybelline, dwa lakiery: Astor oraz Rimmel, pędzel do nakładania cieni Ecotools oraz gorącą kurację do włosów suchych od firmy Marion.

To na tyle moich zakupów- wiem poszalałam i należą mi się wielkie baty. Na samym końcu chciałabym się pochwalić dwoma wygranymi:


Pierwsza u Kasi, autorki bloga http://cupcatnails.blogspot.com/


Druga u Marii, autorki bloga http://makemyplace.blogspot.com/


Dziewczyny, raz jeszcze serdecznie Wam dziękuję ;D

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Spro tego! :) U mnie niestety maska Kallos się nie sprawdziła, ale za to lakiery z Golden Rose kocham, mają przepiękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości widzę:) lakiery mam nadzieję, że przybliżysz nam bliżej w postach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże, pokaże tylko musicie troszkę poczekać. Prowadzę na razie kurację z Joko, ponieważ poprzednia odżywka wyrządziła moim paznokciom szkody;/

      Usuń
    2. ja też przez jakiś czas nie malowałam paznokci dopóki nie wróciły do "formy"

      Usuń
  4. Super zakupy :) tez często zamawiam na e-zebrze i raz przyszedł mi zaschnięty tusz ;( z tym ze nie sa to kosmetyki macane nie mozna tez byc pewnym bo jest to tez drogeria stacjonarna. Na szczęście większość kosmetyków jest pozaklejana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu myślałam, że prowadzą wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Całe szczęście mi zawsze trafiają się kosmetyki zabezpieczone. ;D

      Usuń
  5. sporo nowości ;) gratuluję wygranych !

    OdpowiedzUsuń
  6. ziaja z cellulitem kiepsko sobie radzi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy świetne, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje wygranych!
    fajne zakupy :)
    chyba też zacznę zamawiać sobie kosmetyki z tej strony, ceny mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę ile nowości i to jakich fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości! Gratuluję wygranych :).
    Widzę, że trochę zaszalałaś :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam odżywkę Eveline, lakiery GR ,krem z Isany mam i jest taki średni ,ale na szafkę nocną fajnie pasuje :) Miłego testowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super nowości!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten krem z ISANY! -bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie zakupy, ojej :D zostało Ci coś w portfelu ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel troszkę na tym ucierpiał, ale w maju nie planuję już robić większych zakupów, ponieważ wszystko mam pod dostatkiem ;D

      Usuń
  15. Jakie duże zakupy, zostało Ci coś w portfelu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam maseczki z Ziaii, szczególnie zielone:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojojoj wielkie zakupy :) Widzę, udało Ci się trafić na przeceny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same świetne nowości, jest tu kilku moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery Golden Rose są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpierw kupiłam jedną kredkę do ust z Lovely, dwa dni później pobiegłam po drugą - pierwsze wrażenie BARDZO pozytywne. :)
    Maska Keratin działa na moje kudły bardzo dobrze. :)
    Koniecznie porównaj te Apocalipsy z Rimmela do tych z Manhattanu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna notka :) podoba mi się :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/hit-lights.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)‎

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem tej szminki w kredce z Lovely :) Bardzo dużo ciekawych rzeczy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też jestem uzależniona od zakupów :) uwielbiam je robić :D czasem przesadzam ale nie umiem się opanować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale super zakupy :D Oddaj lakier Wibo :D Poluję na niego już bardzo długo, ale bez skutku :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojeny sporo tego. Nawet bardzo :D mój portfel chyba by się zbuntowal.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie e-zebra ma cudne ceny. Szaleństwo.
    Dziękuję, że bierzesz udział w moim rozdaniu. Oczywiście również obserwuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. dużo tego, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranych i obfitych 'łowów" zakupowych :)
    Muszę zajrzeć do tej e-zebry:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiałam się nad zakupami w sklepie e-zebra od dawna ale jakoś nie było okazji ;) Gratuluję wygranych i zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle cuudowności ! :) GR Rich Color też lubię, a dziś zakupiłam lakier z nowej serii Color expert ;D Będzie testowanie!;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ulubione posty zakupowe. Poszalałaś na tych zakupach. Wygrane również bardzo ciekawe, gratuluję. Teraz życzę Ci tylko miłego testowania kosmetyków i czekam na szczegółowe recenzje.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza :)

    Zaszalałaś z zakupami i piękne lakiery kupiłaś z GR wczoraj stałam koło stoiska i miałam się na jakiś skusić i żałuje,że sobie nie kupiłam bo je uwielbiam za to,że szybko schną i bardzo ładnie kryją ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak myślę nad zakupami e ezebrze,albo innej taniej drogerii internetowej
    Gratuluję wygranych
    dodaję do obserwowanych
    Miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale nowości :) uwielbiam odżywkę do paznokci eveline :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka