Wyniki Urodzinowego Rozdania


Do zabawy zgłosiło się, aż 130 osób, z czego 6 zgłoszeń musiałam z wielką przykrością zdyskwalifikować, ponieważ osoby nie spełniły podstawowego wymogu, czyli nie obserwowały mojego bloga. Jedna duszyczka zgłosiła się do rozdania po czasie, niestety nie mogłam przyjąć takiego zgłoszenia, ponieważ byłoby to nie fair wobec innych. Wszystko było sprawdzane bardzo dokładnie. Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z frekwencji, nie spodziewałam się, że do mojego pierwszego rozdania zgłosi się tyle osób.

Zaznaczam, że osoby, które przestaną obserwować mojego bloga, nie będą brane pod uwagę przy kolejnym rozdaniu i trafią na czarną listę.

Zestaw kosmetyków wygrywa:


 Kasiu, serdecznie gratuluję i proszę sprawdzić pocztę :))

Dla osób, którym się nie poszczęściło mam dobrą wiadomość. Nie jest to ostatnie rozdanie przeprowadzone na łamach bloga, więc może następnym razem, szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie. ;D

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Ale się cieszę, nie masz pojęcia jak bardzo! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super frekwencja :) Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla zwyciężczyni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dla zwyciężczyni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ;)
    zapraszam na rozdanie z SammyDress :) http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/05/77-wygraj-bon-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ;) co powiesz nna wspolna obserwacje??;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) ale byłam blisko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka