Aktualizacja lakierowej kolekcji



W ubiegłym tygodniu, robiąc porządki wśród lakierów, wpadłam na pomysł pokazania Wam zaktualizowanej kolekcji moich maluszków. Jedne kocham i używam bardziej, drugie mniej. W ciągu roku (poprzedni taki wpis pojawił się 8 czerwca ubiegłego roku ) gromadka maluszków w znaczącym stopniu się rozrosła. Zamiast w jednym ozdobnym pudełku- jak to było kiedyś; przechowuje je w dwóch koszykach kupionych w Biedronce. Zapraszam Was na prezentację moich perełek (lakiery, które pojawiły się kiedyś na blogu zostaną podlinkowane).

* Astor, Lacque DeLuxe nr 310
* Astor Fashion Studio nr 085

* Bell, Fashion Color nr 810
* Bell, Air Flow (brak oznaczeń numerowych)

* Bell, French Chic

 
* Charm Limit, zestaw do kawioru

* Essence, Cracking top coat nr 01, 06
* Essence, Colour & Go nr 112

 
* Eveline, MiniMax nr 326, 413 (holo), 609, 808, 811

 
* Golden Rose Jolly Jewels nr 110, 116
* Golden Rose 3D Glaze, top coat nr 09

* Golden Rose Matte nr 10, 01

 
* Golden Rose, Holiday nr 63, 64, 61

 
* Golden Rose, Rich Color nr 05, 08, 10, 15

 
*  Golden Rose, Rich Color nr 17, 28, 35, 39

 
 * Golden Rose, Rich Color nr 44, 46, 47, 50

 
 * Golden Rose, Rich Color nr 108, 111

 
* Golden Rose, Paris nr 08, 129, 04

 
 *  Golden Rose, lakier do zdobień nr 106
* Golden Rose, Fantasic Color nr 26
* Classics mini nr 186 (w rzeczywistości neonowy)
* Miss Selene nr 221
 
 
* Hema

* Ingrid, Just In nr brak naklejki, 403, 159

* Lovely, Must Have nr 4
* Lovely, Classic nr 369

* Manhattan, biały lakier do końcówek
* Manhattan, Qick Dry 60 seconds nr 53F, 1010N

* Miyo, Mini Drops nr 128, 118, 131

* Rimmel, Salon Pro nr 702, 400
* Rimmel, 60 seconds nr 840, 320

* Wibo, Cracking coat

* Wibo, Gel Like nr 1, 3, 4

* Wibo, Glamour Nails nr 2
* Wobo, Trend Edition nr 5

* Wibo, Sand Effect nr 2, 4


 * Wibo, Glamour Sand nr 1, 2, 3

* Wibo, Candy Shop nr 2, 3

 
* Wibo, Summer Extreme Nails nr 525, 484, 535
* Wibo, Extreme Nails nr 548

* Joko, Orient Express nr J173
* Maybelline, Colorama nr 80
*Max Facto, Nailfinity nr 088
* My Secret nr 150

* Paese, Mini Me nr 129
* Chic nr 15
* Delia, Coral Proslik nr 172
* Bourjois, So Laque nr 49
* Alle Paznokcie nr 62
* Prestige, Wonder Gloss nr 10

Nie zawarłam 4 nowych lakierów, jednak zdjęcia zostały robione kilka dni temu, a niestety, pogoda dziś nie rozpieszcza i ciężko byłoby mi uchwycić odcienie. Kilka lakierów w nie moich odcieniach, poleciało do siostry bądź koleżanki- im się bardziej przydadzą.

Ile lakierów Wy posiadacie? 
Jesteście w szczególności ciekawe jakiegoś lakieru?

Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. Sporo tego :) Bardzo zaciekawiły mnie matowe lakiery z GR. Mam matowy top Lovely, ale lakier po nim baardzo szybko odpryskuje ;/ Więc matowy lakier byłby ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowy top mam, ale troszkę zgęstniał, ponieważ dawno go nie używałam. Co do matowych lakierów: końcówki ścierają się u mnie na 3 dzień, ale mi to w niczym nie przeszkadza- lubię zmieniać odcienie. Jedynym minusem jest to, że bardzo eksponują nierówności płytki paznokcia. ;))

      Usuń
  2. Imponująca kolekcja :) Ja posiadam znacznie mniejszą liczbę lakierów, w dziesiątce by się zmieściły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z 2 lata temu miałam zaledwie jeden lakier, teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia. ;)

      Usuń
  3. Z dzisiejszym zakupem mam 51 sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami żałuję, że nie mam właśnie takiej liczby- łatwiej byłoby mi się na jakiś skusić. Ale jak jakiś wpadnie mi w oko, to muszę go kupić. ;)

      Usuń
  4. U mnie też króluje Golden Rose Rich Color

    OdpowiedzUsuń
  5. Łatwo się było domyślić, jaka firma jest Twoja ulubioną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z dbaniem o paznokcie, więc moja kolekcja składa się głównie z odżywek i utwardzaczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow masz niezłą kolekcję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam aktualnie 54 lakiery czyli mniej z połowę od Cb :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ich posiadasz, u mnie chyba jest ciut mniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka nowych na oku, wręcz się boję, że ich niedługo nie pomieszczę. ;)

      Usuń
  10. Spora kolekcja, z tych lakierów mam chyba tylko Golden Rose 39 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spora kolekcja. Dużo GR i Wibo :). Moja nie jest mała, może kiedyś ją pokażę :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja :) Widzę dużo lakierów Golden Rose :) Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo :) mam jeden lakier GR Rich Color i sie z nim nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery,mam ich całą masę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mam kilka lakierów takich jak Ty, spora kolekcja, ja też planuję dodać taki post, już zrobiłam zdjęcia, ale ciężko zabrać mi się za ogarnięcie tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam niecierpliwie, może coś mi się spodoba i polecę kupić. ;)

      Usuń
  16. No prosze, sporo tego masz kochana! Niektóre też mam i to nawet w tych samych kolorkach! Mini max z Eveline bardzo fajne, szczególnie te holograficzne ;) A Golden Rose widzę najwięcej, sama mam mnóstwo ich lakieró! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do holo się jeszcze nie przekonałam, może dlatego, ze najbardziej podobają mi się na długich paznokciach, których jeszcze nie mam. ;)

      Usuń
  17. spora kolekcja :)
    widzę, że lubisz lakiery golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spora kolekcja :) z ciekawości aż policzę swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twoja kolekcja lakierków :) ja mam ostatnio tez coraz więcej , ale do takiej ilości to mi jeszcze dużo brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja kolekcja jest spora i bardzo kolorowa, fajne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet bardzo spora ta Twoja kolekcja ;) Widzę, że dużo lakierów masz z Golden Rosa :) ja również uwielbiam te lakiery.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ile lakierów! sporo :D
    ja swoich naliczyłam ponad 70.. a najgorsze jest to, że i tak praktycznie zawsze maluję paznokietki na czerwono, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 70 to i tak dużo. Ja także malowałam często na czerwono. Teraz coś mnie naszło na białe paznokcie. ;)

      Usuń
  24. znane produkty taniej zapraszam http://taniotanio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezła kolekcja :) Ja też mam sporo i w najbliższym czasie zamierzam się połowy pozbyć, bo już nie mam ich gdzie trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi byłoby ciężko pozbyć się połowy lakierów. ;)

      Usuń
  26. Ale kolekcja :) "Golden Rose, Rich Color nr 44, 46, 47, 50" - fajne pastelowe kolorki, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cuda, kilka z nich mam :) Ciekawią mnie GR matowe i Miyo nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja bardzo lubię te lakiery z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale dużo tego masz! Imponująca kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę tego masz, ja swoją kolekcję przy setce przestałam liczyć, przecież zawsze znajdzie się logiczne wytłumaczenie na posiadanie kolejnego koloru, prawda? :D
    I masz mój ukochany lakier z Rimmela, Blue Vogue! Uwielbiałam ten odcień, to był mój ulubieniec wszech czasów! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. jaka kolekcja GR :D
    same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. same cukiereczki szczegolnie GR - jewels :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Spora kolekcja ;) masz tak dużo lakierów z GR, a ja żadnego ;o chyba muszę nadrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna kolekcja, masz piękne odcienie lakierów Rich Color z Golden Rose:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje zapasy chyba przekraczają wszelaki standardy, piękny kolor zieleni mi wpadł w oko, bardziej oliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka