Zagadkowa zawartość TBOFbox'a, aż do wczorajszego wieczora


Uwielbiam niespodzianki, dlatego gdy dowiedziałam się, że wygrałam pierwszą edycję TBOFbox'a u Patrycji, autorki bloga http://www.tbof.pl/ skakałam wręcz z radości. W dniu wczorajszym, siostra poinformowała mnie, że jak wrócę do domu czeka w moim pokoju przesyłka. Przez pół dnia nie mogłam usiedzieć na miejscu, bardzo chciałam jak najszybciej wrócić z Poznania i dorwać paczuszkę w swoje łapska- tak wiem, jestem bardzo niecierpliwa. Gdy dotarłam już do domu, od razu udałam się do pokoju i zastałam tą oto paczuszkę (oczywiście opakowaną).


Po zerwaniu taśmy klejącej oraz uporaniu się z folią zabezpieczającą- całość była bardzo porządnie zapakowana; moim oczom ukazał się prześliczny, żółty kartonik, który wyląduję gdzieś na półce i będzie "mieszkaniem" dla jakiś drobiazgów. Po otwarciu pokrywki kartonika zostałam bardzo miło zaskoczona- przemiła karteczka z gratulacjami, napisana własnoręcznie przez Patrycję- uwielbiam takie "dodatki", sprawiają mi one ogromną przyjemność. ;))


Czas na zawartość, która była dla mnie tajemnicą, aż do wczorajszego wieczoru. Tak oto w box'ie znalazły się:
  • duża ilośc próbek
  • lakiery: Wibo Express Growth; Essence oraz neonowa pomarańcz do zdobień firmy Lemax
  • róż mineralny Amilie; Virtual, długotrwały podkład matujący; odlewka kremu CC Lumene; cienie: Essence oraz Inglot
  • naklejki do paznokci 
  • balsam po goleniu i depilacji firmy Venus (miałam w planach jego zakup)
  • urocza babeczka, która okazała się błyszczykiem oraz nawilżający błyszczyk do ust firmy Virtual (oba polecą do najmłodszej siostry, ponieważ nie lubię tego typu produktów); dwie kredki do ust: Pierre Rene oraz Emily od Golden Rose; znalazła się również kredka kajal z gąbeczką od Catrice


 Jeszcze raz serdecznie dziękuję, a już jutro możecie spodziewać się posta, w którym pokaże zaktualizowaną kolekcję moich lakierów ;))

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Balsam po goleniu Venus u mnie sprawdził się bardzo dobrze:) udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! bardzo fajna zawartość

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię taka niespodzianki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny box. Miłego używania :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie! ;)

    No to ja czekam na lakiery jutro! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne , tez jestem bardzo niecierpliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, też bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)
    świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje;) I miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje jest co testować :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka