Biedronka znów kusi....

Biedronka potrafi zaskakiwać kosmetycznymi nowościami. Nie wiem czy wiecie ale od 3 do 16 lipca będzie obowiązywała nowa oferta kosmetyczna pod hasłem "Lato w kosmetyczce cz.1". Jeśli nie widziałyście tej gazetki, zapraszam na jej prezentację.
 
 

Warto wybrać się po suche szampony Batiste, które będą tańsze niż w Hebe bądź drogeriach internetowych. Ja nie pałam miłością do tego typu produktów, ale wiem, że wiele z Was je bardzo lubi.

Ciekawi mnie również kolekcja Neon Colour a właściwie pomadka do ust oraz cień w sztyfcie. Jednak cena jest jak dla mnie troszkę wysoka, dlatego poczekam, aż oferta się uleży na półkach i zostanie przeceniona.

Z pewnością wybiorę się po płatki kosmetyczne, które już mi się kończą. Do tego dobiorę micelka z Bebeauty matującego oraz nawilżającego, o ile ludzie go nie wykupią tak jak kiedyś (swoją drogą nie wiedziałam, że są aż trzy wersję tego micelka). Mam jeszcze chrapkę na suplement diety wraz z podróbką szczotki TT, chyba że będzie ona w jakiejś wersji mini to wtedy odpuszczę.


Zaciekawił Was jakiś produkt z kosmetycznej oferty? Pędzicie w czwartek do Biedronki? ;)



Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Ja juz sobie upatrzyłam kikla rzeczy :)
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaa, ale zrobię napad w czwartek z rana, żeby zobaczyć, czy już poprzychodziły rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te płyny micelarne to chyba nowość, może też na jakiś się skuszę :) ja na pewno kupię Batiste oraz podróbkę TT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety zrobię zakupy dopiero w sobotę i jeżeli coś zostanie to skuszę się na szampon Batiste , kapsułki ze szczotką , szampon argan professional i może ze 2 lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jakie fajne rzeczy, kilka mam upatrzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno wybiorę się po suchy szampon Batiste, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji go wypróbować. Również kusi mnie suplement diety z podróbką TT i jeżeli będzie się porządnie prezentować to na pewno kupię :) Oczywiście zrobię zapas płynu micelarnego, który uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedrona Nas rozpieszcza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co rzuciło mi się w oczy to właśnie ta szczotka do włosów ;-) Ale całą promocję i tak ominę szerokim łukiem, do Biedronki się nie wybieram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaciekawił szampon Batiste (którego chce przetestować) i lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest okazja, żeby w końcu przetestować Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj troszczy się o nas ta biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam suchych szamponów więc jeśli mi się uda do kupię Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, miałam oszczędzać :)
    coś czuję że skuszę się na jeden suchy szampon (no ewentualnie dwa) bo właśnie mi się kończy, może później zgarnę jeszcze taniej na promocji :)
    też jestem ciekawa tego "TT", ale jak będzie mini to raczej też nie kupię
    a co do miceli to wydaje mi się, że wcześniej nie było tylu wersji, pewnie jakaś oferta specjalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego ten micel taki drogi? Normalnie nawet 5zl nie kosztuje... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa już wiem, większa pojemność :D gapa ze mnie

      Usuń
  15. Wybiorę się po Batiste i może się skuszę na tą szczotkę ala TT, ale zobaczę jak ona się najpierw prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam Batiste i mam zamiar kupic szczotke TT i micelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kupujcie Vitalsss dla tej szczotki... ja kupiłam i jestem mega zawiedziona! Rozczesuje włosy tylko przy nasadzie głowy z końcówkami już sobie nie radzi. Problem jest też by wyciągnąć z niej włosy mianowicie te ząbki się odkształcają

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka