Dawka nowości │lipiec '14


Lipiec ogromnymi krokami dobiega końca, więc czas pokazać Wam moje lipcowe zakupy. O dziwo nie kupiłam nic z kolorówki, z czego przeogromnie się cieszę, bo miałabym problemy z zużyciem, zważając na panującą porę roku. Jedynie mój podkład powoli dobija dna, lecz ostatnio (z powodu upałów, które mnie wykańczają- chyba kiedyś wspominałam, że wolę zimę) nie mam ochoty chodzić w makijażu i wystarcza mi jedynie tusz do rzęs oraz eyeliner, dlatego rozejrzę się za jakimś pod koniec sierpnia. Muszę się również pochwalić, że od półtora miesiąca nie kupiłam żadnego lakieru do paznokci, lecz coś czuję, że w sierpniu się złamię i zapoluję na jakieś jesiennie kolorki. Tyle tytułem wstępu, zapraszam do jakże skromnego posta zakupowego.

W lipcu nie miałam w planach wybierać się do drogerii. Co innego wizyty w Biedronce, podczas codziennych zakupów. Dzięki ostatnim promocjom, udało mi się dorwać kilka rzeczy. W koszyku za 3 zł dorwałam arganowy szampon 8w1 firmy Eveline, peeling morelowy firmy Soraya oraz pomadkę do ust Pearly Shine firmy Nivea. Za 5 zł udało mi się kupić odżywkę arganową do włosów, która stanowi uzupełnienie do szamponu ( w ofercie można było kupić również maskę, ale ona mnie nie zaciekawiła) oraz superskoncentrowane serum antycellulit firmy Eveline. Wybrałam także farbę do włosów Olia od Garniera, do której dołączona była odżywka- koszt 10 zł i przyda się za jakiś czas, jak będę odświeżała kolor. Na zdjęciach zabrakło micelka matującego BeBeauty w wersji 400 ml, którego kupiłam za 7.99 zł, podróbki TT z tabsami (14,99 zł, z tym, że teraz ten duet można dostać za 10 zł) oraz skarpetek złuszczających w cenie 13,99 zł.

Wczoraj wybrałam się również do Rossmana po żele z Isany. Tyle dobrego o nich czytam, a że Dominika uwielbia cytrusy, limitka musiała być moja, natomiast połączenie porzeczki z fiołkiem wydawało się bardzo ciekawe. Jeśli spodobają mi się oba żele, kupię je na zapas, bo cena jest naprawdę niska- 2,49 zł o ile się nie mylę. Szkoda, że w ofercie nie ma już żelu miętowo&limonkowego, bo zapach bardzo przypadł mi do gustu. Warto także wspomnieć, że w gazecie "Party" można było dostać żel z Luksji za 2.49 zł- ja dorwałam ostatnią sztukę, a w domu po powąchaniu nie pożałowałam wyboru.
  
Jak wyglądają Wasze lipcowe zakupy? Korzystałyście z biedronkowych promocji czy też je przeoczyłyście ? Jeśli coś dorwałyście, pochwalcie się.
Do usłyszenia! ;*

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. O widzę że skusiłaś się na ten żel z Isany cytrusowy,ma obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wąchałam go w opakowaniu i bardzo mi się podoba. ;)

      Usuń
  2. Ja jutro idę po zapas żeli z Isany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama pewnie skusiłabym się na parę rzeczy;) Eveline super produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje lipcowe zakupy to głównie lakiery do paznokci (niestety...:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym tak chciała, żeby moje zakupy składały się głównie z lakierów. ;)

      Usuń
  5. przeczytałam Eveline 8 w 1 - pomyślałam odżywka, a tu proszę szampon :D ciekawe zakupy :D podziwiam, że udaje Ci sie wytrzymać nie kupując lakierów ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy domownicy się dziwią, a siostry obstawiają zakłady kiedy zmięknę- widziały moje stęsknione oczy, gdy zatrzymałyśmy się przy lakierach. ;)

      Usuń
  6. Muszę w końcu sobie kupić jakąś Isankę, dawno ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też od dłuższego czasu nie kupiłam żadnego lakieru do paznokci, chyba wystarcza mi to co mam, chociaż nie powiem, wiele kolorów kusi :) porzeczka i fiołek - ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubi żele z Isany:)


    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, w których Biedrach udaje Wam się upolować takie promocje? U mnie jak coś obniżą, to o max 2 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu była specjalna lista i były dwie kategorie:po 3 zł i po 5 zł. Wyprzedawane były rzeczy z poprzednich gazetek. ;)

      Usuń
    2. Że ja tej listy nie widziałam .

      Usuń
  10. Z kosmetyków, które pokazałaś miałam tylko pomadkę Nivea :) Niby fajna, ale ten perłowy shimmer na ustach niezbyt mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ostatnio żel cytrusowy :)
    U mnie w biedronce nie widziałam takich spadków cenowych a szkoda bo szampon za 3 zł bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to serum Eveline, kupiłam za 11zł. Ale niestety później ich już nie było, a polubiłam je. Zastanawiałam się nad farbą, ale nie było najjaśniejszego blondu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne łupy zakupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie skończyłam pisać post z zakupami, więc pojawi się w piątek ;) w Biedronce kupiłam tylko skarpetki złuszczające, natomiast większe zakupy zrobiłam w sklepie internetowym Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon po 3 zł to jest biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sobie żel z Isany, bo to edycja limitowana :D. Mam spory zapas żeli, ale co tam... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie zauważyłam na przecenach w Biedrze takich skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W moich biedronkach nic ciekawego nie było:/ a żele Isany uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za 5 zloty tez pare rzeczy w Biedronce kupiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim koszyku znalazło się kilka twoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne zakupy :)
    ja na promocjach w biedronce skusiłam się na cienie i rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swego czasu namiętnie używałam tego peelingu jednak postanowiłam przerzucić się na enzymatyczne które są bardziej odpowiednie dla mojej skóry ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. super nowości kosmetyczne ;) też kupiłam serum antycelluit od firmy eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. to serum z Eveline właśnie kończę i bardzo je lubię szczególnie na lato bo chłodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę wypróbować te żele z isany,nie załapałam się na "party"

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zakupy :D żele Isany miałam oba :)
    tez mam ochote na jakiś nowy lakier,czuję że moja 80-tka potrzebuje nowego kolegi heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Odzywa z pierwszego zdjęcia z Eveline jest swietna! Bardzo trafny zakup :)
    Pozdrawiam :)

    http://rytualnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten sam lush pachnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też kupiłam "Party" z żelem Luksja, który towarzyszył mi podczas urlopu nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. spore te zakupy a nie myślałaś, żeby robić zakupy przez internet? Czy wolisz takie tradycyjne, dotknąć, powąchać?

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie jedynie kartki zostały z cenami :D

    OdpowiedzUsuń
  32. biedronkę sobie odpuściłam ale wreszcie dorwałam szczotkę TT :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam tylko żel z Isany ;) ładnie pachnie.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie promocje i wyprzedaże w tych Waszych Biedronkach :) U mnie są tylko dwie Biedry na całe miasto i w związku z tym strasznie szybko wszystko ludziska wykupują i raczej nie ma szans , że coś zostanie i cenę obniżą :/ Ubolewam,bo widzę, że wiele kosmetyków można upolować za grosze.
    Ja też zakupiłam Party z Luksją (ten sam wariant co TY) pięknie pachnie :) Nowy żel Isany grejfrutowy też już u mnie :) Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka