Isana, żel pod prysznic witaminy&jogurt

Post miał pojawić się w dniu wczorajszym, jednak przez ciągłe awarie prądu spowodowane szalejącą burzą nie doszło do jego opublikowania. Dzisiaj zapowiada się równie upalny dzień- powiem Wam jednak, że tak wysokie temperatury mnie męczą. Nie jestem fanką upałów, baa wolę nawet zimę. No ale skończę marudzić i chcę zaprezentować żel, który miał być fajnym dodatkiem. Wybrałam go w sklepie bez wąchania, ponieważ etykietka z owocami pokusiła mnie.


Opis producenta:
Skład:

 Podstawowe informacje:
Firma: Isana
Pojemność: 300 ml
Cena: regularna 2,99 zł/ w promocji 2,39 zł
Dostępność:  Rossmann
Wyprodukowano w Holandii

Moja opinia:
Żel mieści się w przezroczystym opakowaniu zamykanym na "klik". Całość jest poręczna, nie wyślizguję się z dłoni, natomiast na zamykaniu nie uszkodzimy paznokci. Żel ma kremową konsystencję, dość rzadką i na dodatek słabo się pieni- co wpływa na jego wydajność, ponieważ wylewam go sporo.
 
Zapach już w opakowaniu mi się osobiście nie spodobał- nie jest zły, ale nie dla mnie. Albo mi się podoba albo nie- nie ma pomiędzy. Całe szczęście woń szybko się ulatnia i jest słabo wyczuwalna pod prysznicem. A jak działa? Nie miałam co do niego wielkich wymagań, bo w końcu to żel za 3 zł. Skóra jest oczyszczona, lecz nie nawilżona. Mogłabym rzec, że lekko wysuszył skórę na łydkach.

Podsumowując: Z całą pewnością nie czułam się zrelaksowana bądź rozpieszczona podczas jego używania. Do tej wersji już nie wrócę, jednak nie będę rezygnować z odkrywania kolejnych żeli tej firmy.


Jakie zapachy żeli, oprócz kokosa oraz limonki&mięty możecie polecić? ;)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. uwielbiam żele pod prysznic Isany:):) używałam miodowy, aloesowy, figa z pomarańczą i ten prezentowany przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że zapach będzie zachwycający . szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te żele, ta wersja leży u mnie w zapasach i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię wszystkie z tej serii łącznie z tym :) Obecnie mam wersję klasyczną, też bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi ten żel się podobał i chętnie do niego powracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja często używam tych żeli i jestem zadowolona ;)
    Pięknie pachną ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego żelu z Isany , ale miałam inny i bardzo go lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie miałam i nie wąchałam ale przy nadarzającej się okazji pośmierdnę go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam. Mimo wszystko jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka żeli tej firmy. Nie były jakieś wybitnie dobre ale cena zachęca do poszukania swojego ulubionego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty ISANY, są tanie ale mają rewelacyjne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go kiedyś i był ok, teraz poluję na wersję z limonka ale nigdy jej nie ma :)
    Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to wszystkie żele tak samo działają ;d ;)
    jedynie zapachy mają różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używałam kiedyś miodowego :) etykietka rzeczywiście zachęca

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie na początku zapach nawet się podobał, ale bardzo szybko mi się znudził :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba jestem jedyną osobą, która jeszcze nie używała żeli z isany :)
    wydaje mi się że ten zapach na początku by mi się spodobał ale szybko zaczął by mnie denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nie miałam tej wersji, ostatnio zużyłam Violet Passion o zapachu porzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jeden z żeli Isany czeka na swoją kolej ;pp

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka