"Lato w kosmetyczce cz. 2"


Zaszalałyście w Biedronce po ukazaniu się pierwszej części gazetki "Lato w kosmetyczce"? Jeśli czekałyście na kontynuacje oferty zapraszam do przejrzenia dalszej części posta.
Źródło: http://www.biedronka.pl/pl/press,id,106,title,lato-w-kosmetyczce-cz-2
Druga część w moim przekonaniu wypada zdecydowanie słabiej. W gazetce znajduję się dużo produktów, które są dostępne w stałej ofercie. Nie wiem czy ceny są niższe, ponieważ te produkty mało mnie interesują i ich nie kupuję. Po zapoznaniu się z ofertą wiem, że tym razem mój portfel nie ucierpi. Warto przyjrzeć się elektronicznemu pilnikowi, który w Biedronce będzie kosztował 20 zł i jest pięciokrotnie tańszy niż odpowiednik marki Scholl, o którym teraz tyle się mówi w telewizji. Mnie natomiast interesują dwa żele pod prysznic firmy Oceania, a mianowicie Fruit Cocktail oraz Ocean- czytałam o nim na jednym z blogu dość pozytywną opinię. Ciekawi mnie również maska złuszczająca i tutaj moje pytanie do Was. Czy warto ją zakupić, czy też lepiej wybrać skarpetki firmy L'biotica?

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Ja w trakcie czekania na złuszczanie po L'biotice jestem - jak zacznie się coś dziać to ci napiszę :)
    I definitywnie algi muszę zakupić, taka okazja to żal nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ta druga część jest dużo słabsza. Też skuszę się na algi i chyba nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam to samo :). I chyba też postawię na algi.

      Usuń
  3. Druga część o wiele słabsza, elektroniczny pilnik chętnie obejrzę ale nie spodziewam się za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie parę rzeczy z tego już się znajduje w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jest słabsza, jednak przyjrzę się jutro składowi tych alg i może kupię oraz pilnik do stóp i żele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceny stałych produktów są takie same. Na szczęście nic z tej gazetki mnie nie kusi. Bogu dzięki, bo budżet wyczerpałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten pilnik elektryczny i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę rzeczy sobie upatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki :) Może się na coś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze nie ma nic, co mnie kusi. Bo pieniedzy już brak:D

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety pół tej oferty można zawsze spotkać w biedronce, a szkoda bo i teraz mogli "rzucić" coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam nadzieję, że będzie coś lepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bede sie chyba czaila na skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo przyjemności, ale w tym miesiącu premia mała.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie zainteresował pilnik do stóp, bo jestem leniem i ułatwiłby mi trochę życie. No ale... niedługo się wyprowadzam i szkoda mi zagracać jeszcze bardziej mieszkania. Przez dwa lata i tak dużo pierdół nachomikowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za tym, by Biedronka częściej robiła takie akcje ;)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem również dużo słabiej więc nawet nie wchodziłam do biedronki a, szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis (miałam napisać więcej, ale pobiegłam do Biedronki);-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie na szczęście nic nie zainteresowało z tej gazetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedronka ma naprawdę fajne rzeczy ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z gazetki nic w oko mi nie wpadło.
    Wczoraj kupiłam dużą butlę micelka BB i turystyczną lokówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka