Matowe usta z firmą Lovely, czyli o pomadkach słów kilka....

Od dawna na moim blogu nie gościły mazidła do ust. Postanowiłam zrobić przerywnik od pielęgnacji, która notorycznie się pojawia i przygotowałam dla Was recenzję dość znanych produktów kolorowych. Mowa tutaj o matowych błyszczykach/pomadkach do ust Extra Lasting od firmy Lovely. Swoje egzemplarze zakupiłam podczas promocji -49% w Rossmannie a zachęciły mnie do tego pozytywne opinie oraz swatche. Czy to był dobry wybór? Odpowiedź na to pytanie odnajdziecie w dalszej części tego posta.


Opis producenta:
 "Napełniony po brzegi kolorem błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne są trzy odcienie: lekkiego różu, przyciągającej czerwieni i pastelowego brązu. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację błyszczyka, a nowoczesna formuła „long lasting” zapewnia makijaż na wiele godzin."

Podstawowe informacje:
Firma: Lovely
Pojemność: 6 ml
Cena: ok 8 zł
Dostępność: drogerie Rossmann

Moja opinia:
Błyszczyk, chociaż dla mnie podpada on pod pomadkę (zwał jak zwał) zamknięty jest w opakowaniu typowym dla błyszczyków oraz przyjemnym dla oka. Aplikator to standardowa gąbeczka, natomiast konsystencja nie jest typowa dla błyszczyków- gęsta, określiłabym ją jako rozwodnioną pomadką w płynie. Bezproblemowo i bardzo przyjemnie rozprowadza się na ustach, chociaż trzeba uważać przy konturze- nie polecam aplikować jej bez lusterka.

Warto tutaj wspomnieć o paskudnym (jak dla mnie) zapachu, którego nie mogę znieść. Czym pachnie ta pomadka? Przypomina mi jakiś cytrynowy produkt do czyszczenia toalet, ale dokładnie nie wskaże jaki. Jednym słowem- śmierdzioszek.

Zdecydowałam się na dwa następujące odcienie 01- nude, idealny odcień na co dzień oraz 03- czerwień, którą bardzo lubię. 
Od razu po aplikacji na usta nic nie wskazywało, że produkt okaże się takim paskudztwem. Szybko zastyga i rzeczywiście daję matowe wykończenie, które ostatnimi czasy jest moim numerem jeden. Chcąc uzyskać satysfakcjonujący, intensywny efekt nakładałam dwie cieniutkie warstewki- większość uważa, że jedno pociągniecie wystarczy, ja natomiast sądzę inaczej i muszę ponownie je pociągnąć, bo widzę prześwity. Produkt wtapia się w usta, tak jakby kolor w nie wsiąkał, dzięki czemu podkreśla suche skórki, ale również wchodzi w każde załamanie. Schody pojawiają się jednak podczas delikatnego pocierania wargami- produkt roluję się, moje usta wyglądają jakby się łuszczyły. Wygląda to bardzo nieestetycznie, w szczególności gdy noszę czerwień (widać to na zdjęciu). Mogę także zarzucić mu delikatne wysuszenie ust, jednak można temu zapobiec nakładając pomadkę nawilżającą jako bazę. Muszę także wspomnieć o trwałości tego "cuda". Nie powiem Wam jak to wygląda w przypadku odcienia 03, ponieważ nie zamierzam paradować z tak okropnymi ustami. Podchodziłam do tego odcienia kilkanaście razy, lecz moje zdanie pozostaje takie samo. Wytrzymałam w niej niecałe 15 minut. 01 to troszkę inna bajka- rolowanie nie rzuca się, aż tak w oczy, aczkolwiek mam wrażenie, że tworzą się małe grudeczki. Trzymałam ją na ustach przez godzinę, następnie się jej pozbyłam bo wyglądała nie za dobrze. Zaznaczam, że nie testowałam ich podczas jedzenia bądź picia.
Nude- 01

Czerwień- 03
  

Podsumowując: Wiem, że te błyszczyki/pomadki mają swoją rzeszę zwolenników, lecz ja do nich nie należę- robię się chyba coraz bardziej wybredna, jeśli chodzi o produkty do ust. Mam porównanie z matowymi pomadkami firmy Manhattan i one zdecydowanie lepiej sprawdzają się u mnie, także tym produktom już podziękuję.


_________________________________


Od kilku dni na profilu Face&Look trwa plebiscyt na "Najpiękniejsze polskie usta". Postanowiłam zgłosić swoją kandydaturę, dlatego jeśli uważacie, że jest ona godna uwagi, a macie konto na tym profilu bądź odrobinę czasu na rejestrację, zapraszam Was do głosowania: http://www.faceandlook.pl/plebiscyt-na-najpiekniejsze-polskie-usta . Za każdy głosik bardzo dziękuję. Do konkursu zgłosiłam to oto zdjęcie, które miało swoją premierę na blogu:

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. Kolorki fajne, ale to, co dzieje się z nimi na ustach - tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie się rolują, to u mnie na pewno by się nie sprawdziły przy suchych ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. też skusiłam się na jeden kolorek podczas promocji - 2
    na początku byłam zadowolona, ale z dnia na dzień jest coraz gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę że udało Ci się upolować kolor 01, ja od tygodni na niego poluję :P Ja jestem zadowolona z tych pomadek, to moje ulubione produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście strasznie to wygląda :O. Masakra. A szkoda bo ta czerwień jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak patrzę na zdjęcia to mówię zdecydowane nie, tragedia! Ja byłabym bardzo niezadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach nie wygladaja zbyt dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nic z tego,nie maiłam nigdy matowych pomadek,błyszczyków ale na ustach to koszmarek się jakiś zrobił;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę błyszczyków/pomadek, które zbierają się w załamaniach. Zamiast podkreślać makijaż to tylko wszystko niszczą. Życzę Ci powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze mam mieszane uczucia ładnie się prezentuje , ale potem fuj :/ szkoda bo mógłby być moim ulubionym wynalazkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie na początku wyglądała ta czerwień, ale potem... schodzi koszmarnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj,oj szkoda,że tak się kruszą,ścierają,bo czerwień jest obłędna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolory, szkoda, że tak niefajnie zachowują się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda bo odcień czerwieni powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. odcienie ładne, szkoda, że się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dałam sie nabrać na ten błyszczyk i podzielam Twoją opinię :) A to uczucie jak zasycha na ustach jest okropne!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory fajne ale efekty końcowe masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam, ale widzę, że ja również nie przyłączę się do grona zwolenników tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, wygąda to fatalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ko0lory są ładne ale szkoda, że się nie sprawdziły. Ja jakoś wolę pomadki czy balsamy do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście nie skusiłam się na nie bo czytałam, że wysuszają a ja i bez tego mam często suche usta. Ale to jak się rolują to już jest porażka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki mają całkiem przyjemne, ale ta czerwień schodzi koszmarnie :/

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladaja masakrycznie,nude jeszcze ujdzie ale czerwien maskara.
    kolory fajne ale wykonanie kosmetyku slabe

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że go nie kupiłam wygląda na ustach niezbyt ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja podobnie miałam z matowym blyszczykiem z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwony jest ładny, szkoda że są takie nietrwałe...

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwony jest ładny, szkoda że są takie nietrwałe...

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt okropny :-D Nienawidze takich pomadek :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. czerwień na 1 zdjęciu wygląda ok ale na drugim masakra, szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Okropne te pomadki, usta wyglądają jak wyschnięte na wiór :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj na pewno się na nie nie skuszę. Dobrze, że chociaż w promocji kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie to wygląda, a kiedyś miałam je kupić bo jedna dziewczyna zachwalała ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. jak mogą mieć zwolenników skoro wyglądają na ustach strasznie i nieestetycznie.
    nie używaj ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy któraś z Was wie dlaczego już tych pomadek nie ma w sklepach ? Nie mogę znaleźć ich nigdzie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej zostały wycofane już ze sprzedaży, bo u mnie oraz online też ich nie ma. Najlepiej zapytać się producenta. ;)

      Usuń
  35. Czy któraś z Was wie dlaczego nie można już dostać tych pomadek w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka