Poplątane włosy i wypłukany kolor, czyli szampon do włosów farbowanych firmy Ziaja

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję szamponu do włosów farbowanych z ekstraktem ze słonecznika od firmy Ziaja. 


Opis producenta:

Skład:

Podstawowe informacje:
Firma: Ziaja
Pojemność: 500 ml
Cena: ok 7 zł
Dostępność: drogerie stacjonarne oraz internetowe
Wyprodukowano w Polsce

Moja opinia:
Szampon mieści się w plastikowej, przyciemnianej butli z zamykaniem na "klik". Opakowanie wykonane jest z miękkiego, giętkiego plastiku, który na samym końcu deformuje się. Samo zamykanie jest dość problematyczne- mokrymi rękoma ciężko było butelkę otworzyć, dlatego szampon trzymałam cały czas otwarty, nie chcąc doprowadzić do połamania paznokci.

Konsystencja okazała się dla mnie odpowiednia- ani za rzadka, ani gęsta. Zawiodłam się natomiast na zapachu. Kupując ten szampon zastanawiałam się jak może pachnieć słonecznik. No  jak? Nic mi do głowy nie przychodziło. Podczas pierwszego użycia zapach mi się nie spodobał, jednak uważam, że to jest kwestia indywidualna.

Tak jak w przypadku poprzedniego szamponu do włosów farbowanych tejże firmy, ten również nie znalazł się w gronie moich ulubieńców. Słabo się pienił, dlatego dwie aplikacje to podstawa. Po umyciu, włosy wydają się szorstkie, lecz oczyszczone. Szampon okropnie plątał moje włosy, dlatego bez odżywki, rozczesanie ich to istny koszmar. Odniosłam także wrażenie, że zamiast chronić włosy przed utratą koloru, wypłukiwał go. Podczas jego stosowania zauważyłam, że pojawiło się znacznie więcej brązowo/rudych kosmyków oraz odrostów, które pośród czarnej czupryny bardzo się odznaczały.

Podsumowując: To drugi szampon polskiej firmy Ziaja, który mnie rozczarował. Do plusów mogę zaliczyć dość dobrą dostępność, niską cenę, duże opakowanie, lecz pomimo tego nie sięgnę więcej po ten produkt. 

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Bubel ;/
    Miałam wersję z aloesem i była przeciętna, ale ta jest zdecydowanie poniżej przeciętnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam i mieć nie będę :). Nie farbuję włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam tego szamponu, ale mam z Ziaji do włosów przetłuszczających się i szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to samo o nim pisałam ! zmywał kolor farby ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie próbowałam żadnego z szamponów Ziaji, ale spotkałam się z wieloma negatywnymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnego szamponu z ziajki i nigdy nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie próbowałam żadnego z szamponów ziaji ;) i mocno się zastanawiam czy skuszę się w ogóle na jakikolwiek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś wersję z aloesem chyba i też okazał się bublem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. najgorsze szampony z tej serii.
    Dziadostwoo jakie sie widzi...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię firmę Ziaja, ale nie kupię.. Niestety SLS-y w składzie mi nie służą.
    Obserwuję i będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej wersji szamponu nie miałam, ale używałam figowego do włosów normalnych i był całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego szamponu z ziaji . Ale niektóre kosmetyki mają naprawdę fajne . Szkoda , że szampon się u Ciebie nie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam tylko 1 szampon ten marki i w ogole sie nie sprawdzil. Nie wiem czy kupilabym kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jakoś mnie szampony z Ziaji nie skusiły. I chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o włosy to Ziaja całkowicie do mnie nie przemawia, raz się rozczarowałam i od tej pory nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również szampony Ziaja nie przekonują do siebie.Jedynie z miętą co ładnie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy szampon, ale ja włosy zawsze myję byle jakim szamponem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam i widzę że nie będę

    OdpowiedzUsuń
  20. żeby ziaja robiła buble ...eh szkoda

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki z Ziaji, ale ich szampony to niewypał ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. raczej unikam szamponów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z tej serii często używam szamponu do włosów przetłuszczających się i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam szampon do włosów przetłuszczających się z ziaji i nie wspominam go dobrze (chyba nawet jeszcze gdzieś wala się po łazience)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zniosłabym poplątanych włosów, ale niestety wiele szamponów tak na nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za Ziają, już wielokrotnie się zawiodłam :-(

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda że tak słabo się u Ciebie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka