"Odkryj w sobie piękno" z Biedronką, czyli pierwsza część gazetki kosmetycznej

Kilka dni temu na moim FB wspominałam o nowej gazetce kosmetycznej, która ma obowiązywać od 28.08. Już jest. Jeśli jesteście ciekawe co przygotowała dla Nas Biedronka, zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią posta.











źródło: www.biedronka.pl

Dobrze, że w ofercie nie ma ciekawych produktów pielęgnacyjnych, ponieważ mam bana na kosmetyki z tej kategorii. Ostatnio musiałam dokupić nawet plastikowe pudełka, ponieważ moja kosmetyczna szafka jest przeładowana. Wracając do tematu gazetki, przyjrzę się jedynie matowym pomadkom. Uważam, że gazetka wypada słabiutko i z ogromną niecierpliwością czekam na kolejną część, która ma pojawić się 4.09. Może w kolejnej części Biedronka przygotuję coś ekstra?

A Was coś zaciekawiło? :)

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Mnie nic nie zaciekawiło uważam ,że lepsza była wcześniejsza gazetka gdzie był Batiste i inne ciekawe kosmetyki ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) ja mam ochotę na korekto i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak Ciebie, zaciekawiły mnie jedynie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mnie na szczęście nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaję się na C-THRU i zestaw Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie w musie i pomadki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tym razem jakoś zupełnie bez szału :) Aczkolwiek te cienie w musie wielu osobom coś czuję mogą się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tych róży w kremie ;) jednak mało ciekawych rzeczy w tej gazetce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie rzuciło w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej bez rewelacji, może faktycznie następna część będzie ciekawsza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybiore się na wycieczkę bo jest parę ciekawych rzeczy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. może zajdę i zobaczę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawy Gliss Kur i cienie w musie mnie głównie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, szału nie ma. Ale kilka fajnych produktów się tu znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szału nie ma, ale jako maniaczka róży na pewno przyjrzę się im z bliska ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam nie złe zapasy kosmetyków, więc jedyne co sobie bym kupiła to płatki kosmetyczne, ponieważ one mi się skończyły. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pokusze sie na pewno o zestaw pierwszy:tusz+odzywka+korektor do brwi

    OdpowiedzUsuń
  18. mi w sumie nic jakoś w oko nie wpadło :(

    OdpowiedzUsuń
  19. mi również jedynie tylko matowe pomadki wpadły w oko :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uff... na szczęście nic mnie nie zaciekawiło i portfel trochę odetchnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nic specjalnie mnie nie zaciekawiło :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się przejdę , na żywo zobaczę może coś mi do koszyka wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a kupił ktos arganowy balsam la luxe paris?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czaiłam się na fioletowy C-Thru, ale jak przyszłam do ''mojej'' biedronki, to już nie było tego zapachu, a potem stwierdziłam, że 30 ml takiego szału nie robi i już nie będę za nimi latać do innych biedronek. Teraz mnie szczuje ta odżywka do paznokci 9w1, (zwłaszcza, że ma mleczny kolor, tak jak lubię), ale mam prawie całą odżywkę do paznokci Manhattan i chyba bez sensu robić zapasy, bo potem i tak może mi zdąży zgęstnieć. Dla mnie też ta gazetka szału nie robi i uważam, że w tych akcjach biedronki jest zbyt duża powtarzalność pewnych produktów, które potem i tak miesiącami zalegają na półkach.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka