Dawka nowości │sierpień oraz wrzesień

Drugi dzień jesieni przywitał mnie mroźnym, lecz słonecznym porankiem. Po południu zbierałam orzechy, grabiłam pierwsze opadnięte liście. Czekam, aż będzie ich zdecydowanie więcej, bo lubię kierować się w największe kubki i "szurać" pośród nich nogami (takie przyzwyczajenie z dzieciństwa). Wieczory natomiast spędzę z kubkiem kakao pod kocykiem, przeglądając Wasze blogi, grając w Simsy 2 czy też nadrabiając pozycję książkowe. Ale nie o tym ma być dzisiejszy post. Za kilka dni koniec września, a ja już przygotowałam dla Was haul zakupowy, z ostatnich dwóch miesięcy. Gotowi? No to zaczynamy.


W sierpniu moje zakupy były dość skromne. Powstrzymywałam się podczas codziennych zakupów, żeby nie powiększać istniejących już zapasów. I tak oto zakupiłam wyłącznie krem BB od firmy Lirene (10,49 zł) w Rossmannie oraz nowości od firmy Joanna, a mianowicie olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia (8,99 zł) oraz balsam do suchych miejsc 3w1 z olejem kokosowym, masłem shea i witaminą E (5,99 zł). Na zdjęciu widać, że olejek poszedł już w ruch i pierwsze wrażenia z nim związane mam dość dobre, ale o tym za jakiś czas na blogu. Wrzesień to zupełnie inna bajka. Tutaj troszkę poszalałam. Najpierw nowa oferta kosmetyczna w Biedronce, podczas której dorwałam znany płyn micelarny 3w1 od Garniera (11,89 zł), matową szminkę Bebeauty (6,99 zł) oraz rozświetlacz Ladycode (3 zł), którego zabrakło na zdjęciu. Następnie informacja o nowych lakierach od firmy Wibo, tak mnie zaintrygowała. że musiałam obadać je osobiście. Do koszka wpadły 3 lakiery imitujące skórę nr 2,3,4 (6,99 zł/szt.), piaskowiec o numerze 5 (7,29 zł) i peeling Isany (4,99 zł). Wracając do domu wstąpiłam do sklepu typu "Wszystko za pięć", gdzie moim oczom ukazały się lakiery Lemax (1,50 zł/szt.)

W wrześniu skorzystałam również z 8% rabatu w sklepie E-zebra. Moim głównym celem były maski Kallos: algowa i bananowa ( 9,96 zł/szt.) oraz podkład Maybelline Super Stay, jednak z oferty sklepu został wycofany. Jako zamiennik wybrałam Affinitone Mineral od Maybelline (ok 15,80 zł). Zainteresował mnie również zestaw do stylizacji brwi od W7 (ok 15 zł)- ile można korzystać z żeli do stylizacji brwi. Uważam, że czas najwyższy poznać coś nowego, a nie kurczowo trzymać się jednego typu. Wiecie, że uwielbiam wszelkie mazidła do ust, dlatego błyszczyk/róż w sztyfcie firmy Manhattan (3,88 zł/szt.) bardzo mnie zainteresował. A jesienią swoje usta będę pielęgnować balsamem firmy Farmona o zapachu brzoskiwi i manga (ok. 5 zł)- będzie "pysznie" i pachnąco. Zdecydowałam się jeszcze na kilka produktów firmy Joanna, którą bardzo lubię: 2  żele pod prysznic z serii Naturia (5.01 zł/szt.), zapas mydełka (3,03 zł), balsam (5,22 zł) i gruboziarnisty peeling (ok. 6,50 zł) do ciała z kolagenem morskim, peeling do twarzy z gruszką (ok. 5,80 zł) oraz płyn do higieny intymnej (3,03 zł). Kupiłam także 2 maski do twarzy: Kolastyna oraz Marion, zmywacz w żelu Donegal (5,42 zł.), na którego polowałam od dawna oraz pastę do zębów Biodent (10,20 zł.). Ceny podałam bez uwzględnienia rabatu. 

A na samym końcu dwie przesyłki, które dotarły do mnie we wrześniu. Paletka Sleek jest wygraną w rozdaniu na Fanpajdżu E-elf.pl. Nie ukrywam, że byłam bardzo szcześliwa, gdy zobaczyłam swoje nazwisko. Drugim produktem jest podkład Rimmel Lasting Finish 25, którego otrzymałam od portalu Wizaz.pl. po zakwalifikowaniu się do testów. 

Miłego wieczoru ! ;D

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Moje Kallosy też kupowałam na zebrze :)
    Lakier bordowy Wibo mam i ja (i go uwielbiam *-*)
    A na Joannowe olejki mam straszną ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lemaxy za taką cenę! łał super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kupiłam Kallosy na ezebrze :) Daj znać jak sprawuje się wersja z algami. Świetne zakupy :) Czekam na swatche lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z BeBeauty w ogóle się u mnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam moje ulubione peelingi z Joanny. Dawno nie miałam i będzie trzeba nadrobić ten fakt w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ust z Farmony musi wspaniale pachnieć ! :D Też go chcę.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna paletka i świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no... paletka prezentuje się wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :) Czaje się na tą maskę bananową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam micel z Garniera, chyba będę musiała do niego powrócić. Mam wielką ochotę na te nowe lakiery Wibo :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiry najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Lakiery cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lakiery z wibo zapowiadają się mega ciekawie! Jak ja bym chciała wyczaić je gdzieś we Francji!
    Micel od Garniera jest mi od dawna niezbędny. Co do BB to zdecydowałam się w tym miesiącu na la roche-posay z wodą termalną i jestem bardzo zadowolona ;)
    Widzę, że tak jak mnie bez zakupów ciężko ci się obejść :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel z Garnier i bananową maskę z Kallos lubię, a lakiery z wibo właśnie dziś kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam dodać- kaletka ze sleeka śniła mi się do niedawna po nocach :D Jedyny problem to taki, że używam jedynie matów a dostępne matowe sleeki nie przemawiały do mnie pod względem kolorów :( wreszcie w poniedziałek dorwalam zimową paletę matów z make up academy! Problem się rozwiązał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że była jakaś promocja na e-zebra ale to może lepiej dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości. Również kupiłam maskę Kallos. Micel Garniera mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten podklad z Maybelline i go nienawidziłam to chyba pierwszy podklad ktoty tak na mojej skorze dzialal. Pisalam nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy :) Tera Tylko czekac na recenzje tych produktow :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Twoich nowości mam jedynie płyn micelarny z Garnier, który bardzo polubiłam. Widzę, że jest nowa kolekcja lakierów z firmy, Wibo, których z chęcią bym wypróbowała. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne nowości, szczególnie paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj sporo tego. Ale za to bardzo ciekawe zakupy. No i gratuluje wygranej paletki i testu podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nono, sporo się uzbierało :) Ciekawa jestem masek Kallos, bo ciągle poszukuję maski idealnej, a żadnej z nich nie używałam. Co do Sleek'a - ja nie jestem szczególnie zadowolona z tej paletki, ciekawie czy Tobie podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamierzam sobie kupić ten płyn micelarny z garniera. Mam maskę kallos z jedwabiem i keratynową, w moim Hebe nie ma wersji z algami i bananowej, może wprowadzą.

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że udało Ci się upolować krem BB w świetnej cenie !! super, czasem w rossmanie coś można znaleźć fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też dorwałam ten płyn w super cenie! za niecałe 11 zeta:) w Rossmanie obniżyli jego cenę. jest super:)
    świetne zakupki

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka