Jak skurczyć gumkę Invisibobble?

Kilka dni temu na blogu pojawił się post o gumkach Invisibobble, w którym pokazałam Wam jak gumeczki wyglądają przy dłuższym użytkowaniu (były rozciągnięte na maxa, przez co wyglądały nieestetycznie). Myślałam, że nic im już nie pomoże, lecz dwie dziewczyny  poradziły mi, abym zamoczyła gumkę w gorącej wodzie ( w tym miejscu chciałabym Wam podziękować za tę radę). Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak przebiega taki "zabieg".


1. Na lewym górnym zdjęciu widzimy gumkę, którą nosiłam od miesiąca. 
2. Do naczynia wlałam gorącą, przegotowaną wodę (nie potrzebujemy jej dużo, ważne żeby gumka była całkowicie zakryta) po czym wrzuciłam gumkę na około 4 minuty.
3. Już po kilku chwilach możemy zaobserwować, że gumeczka bardzo powoli się kurczy (na zdjęciu gumka po ok 2 minutach).
4. Po 4 minutach wyjęłam gumkę z naczynia.

Gumeczka co prawda nie wróciła do pierwotnych rozmiarów, ale różnica jest widoczna gołym okiem. Wrzucenie jej w gorącą wodę nie ma negatywnego wpływu na gumkę- nie pęka itp. Ważne jest, żeby woda była naprawdę gorąca, ponieważ gdy próbowałam z ciepłą wodą efektu nie było.

Jeżeli Wasze gumki wyglądają tak jak moja, warto przeprowadzić ten mały eksperyment. ;)

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Różnica rzeczywiście jest widoczna, muszę to wypróbować :) Kupiłam niedawno podróbkę, ciekawa jestem różnic między nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie mam tych gumek, ale nie wiedziałam, że tak to działa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie mam a już wiem jak sobie z nią radzić :D Siła blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że poskutkowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moze kiedys sobie ja kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, to tak jak pisałam :D
    Mi się one strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, super sposób. Ja jeszcze nie mam takiej gumki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja na szczęście się nie rozciąga, a używam jej już dobrych kilka miesięcy. Ale jeśli coś takiego się stanie to z pewnością wypróbuję ten sposób! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za post. Zaraz lecę wypróbować ten sposób na swoich gumkach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sposób :D

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. tej gumki jeszcze nie miałam, ale pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tych gumkach :)
    Fajnie , że koleżanki CI pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A to zaskoczenie, że gorącą wodą można te gumeczki "naprawić" ;-) Dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie posiadam tych gumek, ciekawe czy na inne też ten sposób działa.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, myślałam że taka rozciągnięta gumeczka nadaje się już tylko do wyrzucenia... a tu znalazł się sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super patent :) musze go zapamiętać bo chcę się zaopatrzyć w te gumki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka