Jesienna kolekcja Yankee Candle i kilka słów o sklepie CoZaZapach.pl

Za oknami powietrze robi się coraz chłodniejsze a wieczory dłuższe- ogromniastymi krokami zbliża się jesień. Przez jednych lubiana, przez drugich znienawidzona. Jeszcze dwa lata temu mogłabym powiedzieć, że nie lubię tego okresu- deszcz, zimno, jesienna depresja, brak pomysłu na wieczór. Dopiero w ubiegłym roku odkryłam uroki tej pory roku. Jest to idealny czas na spokojny, nastrojowy wieczór pod kocem, z dobrą książką w ręku bądź kubkiem kakao- czyżbym się starzała? Aby "umilić" sobie długie, zimne wieczory z ogromną przyjemnością sięgnę po woski Yankee Candle. Gdy dowiedziałam się o nowej, jesiennej kolekcji bardzo chciałam ją mieć. Z pomocą przyszedł mi sklep CoZaZapach.pl. W weekend (22-24 sierpnia) sklep ogłosił darmową wysyłkę dla kwoty powyżej 20 zł. Tak oto do mojego koszyka wpadły następujące woski: Cranberry Pear (x2- jeden dla siostry), Amber Moon, Honey Glow oraz Ginger Dusk. Nie zdecydowałam się na Wild Fig, ponieważ czytałam, że zapach do najciekawszych nie należy oraz Berrylicious, z powodu jego niedostępności. Ale wracając do mojego zamówienia, zrealizowałam je w niedziele, a w poniedziałek wpłaciłam pieniążki. Liczyłam, że zamówienie dotrze do mnie w kolejnym tygodniu (wiadomo jakie perypetie potrafi zafundować Poczta Polska), lecz zostałam bardzo miło zaskoczona, bo przesyłka dotarła do mnie w czwartek. Po jej rozpakowaniu troszkę się rozczarowałam z powodu braku jednego wosku. Od razu napisałam do sklepu, ponieważ zdaję sobie sprawę, że każdemu może zdarzyć się pomyłka, bądź przeoczenie, tym bardziej, gdy w grę wchodzi duża ilość zamówień podczas darmowych dostaw. Po kilku minutach otrzymałam odpowiedź, w której sklep przeprosił za te małe nieporozumienie i zapewnił, że mój wosk, zostanie wysłany  w tym samym dniu wraz z małym gratisem. Uwierzcie, że byłam w ogromnym szoku, gdy na drugi dzień brakujący wosk był w moich łapkach, a na dodatek w kopercie znalazły się dwa dodatkowe woski. 


Pomimo tego małego nieporozumienia, jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie CoZaZapach.pl i z pewnością nie raz nie dwa moja virtualna noga tam postanie. Widać, że obsługa sklepu dba o klienta, a przede wszystkim szanuję go, nie rzuca słowa na wiatr i nie zlewa swoich klientów, jak to robią co niektóre internetowe sklepy. Oby więcej było tak profesjonalnych, przyjaźnie nastawionych sklepów, bo zakupy sprawiają wtedy prawdziwą frajdę. 

Ps. Obecnie w sklepie możecie skorzystać z 20% rabatu (informacja o rabacie tutaj). Wystarczy wpisać pod koniec zamówienia kod "szkoła". Jeśli polujecie na jesienną kolekcję wosków nie ociągajcie się i wykorzystajcie tę promocję (trwa do 7 września).

Miłego wieczoru ! ;)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Sklep zachował się bardzo profesjonalnie, aż miło robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę uzupełnić swoją kolekcję wosków na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wyciągnąć swoje jesienno-zimowe woski z szuflady bo chyba już czas na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zajrzę do tego sklepu. moim ulubionym zapachem aktualnie jest gruszka w żurawinowym sosie- cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep zachował się bardzo profesjonalnie :) Spośród tych zapachów zaciekawił mnie Honey Glow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez zielony wosk tez ostatnio sobie kupilam, ale jeszcze nie testowalam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich sklepach aż chce się robic zakupy. Yankee Candle bardzo lubię, ale teraz planuję przetestować woski Kringle Candle. Podobno są świetne. znasz?

    Dołączam do grona obserwowanych i do mojego blogrolla. Będę zaglądała.

    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nigdy nie miałam tych wosków :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka