"Lakierowy czwartek" │ Wibo, Leather nr 3


Czwartunio wieczór- czas najwyższy na kolejny post z blogowej serii "Lakierowe czwartki". Nowości od firmy Wibo pojawiły się stosunkowo niedawno, jednak dużo osób zdążyło je pokochać, lub znienawidzić. Na jesień w szafach Wibo możemy spotkać lakiery o wykończeniu klasycznym, satynowym, matowym, piaskowym oraz imitującym efekt skóry. W dzisiejszym poście z cyklu "Lakierowe czwartki" zaprezentuję Wam wykończenie wymienione jako ostatnie. Nr 3 to kolor idealny na jesienne dni i mogę Wam zdradzić, że będzie to mój numer jeden w przeciągu kolejnych miesięcy.



Podstawowe informacje:
Firma: Wibo
Seria: Leather 
Numer: 3
Wykończenie: skóropodobne
Zawartość: 8,5 ml
Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 6,99 zł

Moja opinia:
Lakier zamknięty jest w prostej, estetycznej buteleczce z złotymi akcentami, które dodają całości uroku. Opakowanie bardzo mi się spodobało i uważam, że wygląda dosyć elegancko.  W porównaniu do pędzelków Golden Rose Rich Color, te są zdecydowanie węższe, aczkolwiek malowanie nie sprawia najmniejszego problemu. Konsystencja lakieru jest przyjemna- nie za gęsta, ani też nie za rzadka, ponieważ nie spływa z paznokcia. Nr 3 to piękny, bordowy odcień. Na paznokciach okazał się ciemniejszy, niż w buteleczce. Wysycha naprawdę szybko, a do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Należy jednak uważać, żeby zbyt szybko nie nakładać kolejnej warstwy, wówczas "efekt skóry" nie będzie zbyt wyrazisty. Jeśli już jesteśmy przy wątku wykończenia, wiem, że wielu osobom nie za bardzo przypadło do gustu. Przyznam, że "efekt skóry" wyobrażałam sobie troszkę inaczej, jednak dla mnie jest to fajna odskocznia od typowych piasków czy też klasyki. Na moich paznokciach trzymał się bardzo dobrze, mianowicie 4 dni bez żadnych uszczerbków, aczkolwiek uważam, że wytrzymałby dłużej, gdybym go nie zmyła. A zmywanie? Przebiega bezproblemowo.



Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Bardzo ładny efekt i niesamowite paznokcie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt, choć zdecydowałabym się na inny kolor :) Ale Ty masz piękne paznokcie Kochana, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze czerń i czerwień, lecz to właśnie bordo najbardziej mi się podoba. ;)

      Usuń
  3. ymm, nie, ta seria lakierów jednak nie jest dla mnie... kolor piękny ale efekt nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow jakie masz długaśne pazurki! ;o A co do wykończenia to według mnie ten kolor akurat przypomina bardzo skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Był szał na pękające lakiery, na piaskowe, teraz przyszła pora na te emitujące skórę :D Żadnego nie kupiłam w tym szale i nie kupię :D Poczekam, aż skończy się sezon :) Ale kolor jest bardzo fajny :) Lubię bordo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy był szał na lakiery pękające też żadnego nie kupiłam. Ten efekt mi się nie podoba. ;)

      Usuń
  6. Mi sie średnio podoba ten efekt, za to kolor bardzo ładny. Paznokcie cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow...niesamowity efekt...i do tego cena taka śmieszna...muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przemawia do mnie ten efekt ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt fajny , tylko nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt dość ciekawy, ale chyba skuszę się na czarny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię lakierów Wibo, źle wyglądają na moich paznokciach;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt ;) sama nie wiem czy mi się podoba. ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt skóry chyba jednak nie dla mnie, ale zawsze to coś innego :)

    Za to kolor jest boski- idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już pisaki i maty troszkę "przejadły", aczkolwiek lubię po nie sięgać. ;)

      Usuń
  14. Ładny efekt, i bardzo śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem ciekawa jak ten lakier wyglądałby na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam go :) Właśnie go noszę na pazurach ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba zarówno kolor jak i efekt na pazurkach, wygląda niebanalnie i elegancko jednocześnie. Chyba sama przejdę się do szafy wibo po nowy lakier :) Dotychczas nie używałam żadnego z tej firmy, ale przekonuję się widząc dużo pozytywnych opinii.
    Nie mogę nie wspomnieć o Twoich paznokciach - są takie długie! - nie przeszkadzają Ci i nie łamią się przy codziennych czynnościach? :> Naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, przyzwyczaiłam się do długich paznokci i nie przeszkadzają mi w codziennych czynnościach, wręcz przeciwnie. Gdy mi się połamały czułam się bez nich "goła" i ciężko było mi nawet pisać na klawiaturze. ;)

      Usuń
  18. Bardzo eleganckie paznokcie z tym efektem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. woow ale długie :) wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest boski! Ale jakoś efekt "skóry" mnie nie przekonuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda całkiem fajnie, kolor idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się efekt jaki dają te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka