"Odkryj w sobie piękno" z Biedronką, czyli druga część gazetki kosmetycznej


Tadam...! Jest druga część biedronkowej, kosmetycznej gazetki pod hasłem "Odkryj w sobie piękno". Promocja będzie obowiązywała od 4.09 do 17.09.2014 roku. Zapraszam do oglądania. 










  źródło: http://www.biedronka.pl/pl/press,id,145

Wreszcie zakupię płyn micelarny z Garniera. Mam ochotę wypróbować go od dawna, lecz zakup ciągle odkładałam z powodu zapasu micelka firmy Bebeauty. Jednakże moje zapasy skurczyły się do jednej butelki, która niedługo osiągnie dno, dlatego mogę pozwolić sobie na ten mały zakup. Muffinki do kąpieli wydają się fajnym gadżetem, ale ostatnio rezygnuję z wanny na rzecz szybkiego prysznica, dlatego byłby to zbędny gadżet w mojej łazience. Reszta produktów mnie nie zaciekawiła i czuję ulgę, że  podczas zakupów spożywczych nic nie będzie mnie kusiło.

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. ja chyba też się skuszę na ten micel garniera :D procz tego zainteresowały mnie jeszcze dezodorant z adidasa i antyperspirant z garniera :) i może jeszcze odżywka w spreju z farmony, ale to zobacze jaki skład bedzie miala :) ta gazetka dla mnie wypada o wiele lepiej niż poprzednia, bo tam nie bylo nic ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi płyn micelarny i inne produkty Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się na płynem micelarnym z Garnier, ponieważ słyszałam, że jest dobry. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nic mnie nie kręci :D chociaż z drugiej strony, fajnie, że biedra tak się rozwinęła w kierunku kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię tylko płyn z Garniera,bo jestem go bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na te musujące tabletki do rąk/stóp :D I może micela przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też myślę w końcu wypróbować sławny micel z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce do Biedronki! :-D Szkoda, ze tutaj u mnie takiej nie ma ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się skuszę na antyperspiranty z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do biedronki mi nie po drodze, może siostrę poproszę o zakup muffinki

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla siebie z pewnością znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomyślę nad micelem z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mi nie po drodze do Biedronki - w sumie w tym przypadku nie mam czego żałować, bo nic z tej gazetki nie przykuło mojej uwagi jakoś szczególnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam kilka rzeczy dla siebie :) na pewno wybiore się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płyn micelarny Garnier będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam dziś 2 micele z Garniera- teraz mam zapas na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam i nawet nie zwróciłam uwagi :) ale na szampon z farmony skuszę się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka