"Lakierowy czwartek" │Golden Rose, Rich Color nr 05

Lakiery firmy Wibo zawojowały w ostatnim czasie mojego bloga. Z pewnością wychodzą Wam one uszami, dlatego tym razem pokaże Wam uniwersalny lakier na każdą okazję. Nie raz, nie dwa "ratował" mnie w momentach, gdy każda minuta była na cenę złota, a jak to ze mną bywa, nie potrafiłam się na nic zdecydować- bo ten kolor nie pasuję, bo za długo schnie itp. Golden Rose z serii Rich Color o numerze 05 to idealny nudziak, który skradł moje serce już na firmowej wyspie. Gdy go zobaczyłam wiedziałam, że musi być mój.


Podstawowe informacje:
Firma: Golden Rose
Seria: Rich Color 
Numer: 05
Wykończenie: kremowe
Zawartość: 10,5 ml
Dostępność: wyspa/sklep firmowy Golden Rose, małe osiedlowe drogerie
Cena: od 5 do 6,90 zł


Moja opinia:
Jeśli czytacie mnie regularnie to powinniście wiedzieć, że lakiery z tej serii należą do moich ulubieńców i mam ich najwięcej. Są tanie, bardzo dobre jakościowo, a aplikacja sprawia mi ogromną przyjemność. Jak każdy lakier z serii Rich Color, 05 posiada płaski, a zarazem szeroki pędzelek, dzięki któremu w mig pokrywam płytkę paznokcia.  Dzięki świetnej pigmentacji, satysfakcjonujący efekt możemy osiągnąć nawet przy jednej, grubszej warstwie- sprawdzi się to w szczególności przy krótszych paznokciach. Ja z przyzwyczajenia nakładam dwie. Konsystencja zwarta, nie rozlewa się na skórki. Lakier utrzymuję się na moich paznokciach dobre 5 dni (nigdy nie używam  utwardzaczy oraz nabłyszczaczy), a zmywanie nie sprawia najmniejszego problemu. Na plus mogę również zaliczyć ładny połysk i szybkie schniecie. Zdjęcia nie oddają wdzięku tego lakieru, ponieważ z powodu ciągłych deszczy i pochmurnej pogody nie miałam odpowiednich warunków do uchwycenia rzeczywistego koloru (na pierwszych zdjęciach wydaję się ciemniejszy). Najlepiej jego urok obrazuję zdjęcie ostatnie.


Jak się Wam podoba? Lubicie tę serię lakierów? Jeśli nie miałyście nigdy z nimi styczności, mogę Wam je polecić z czystym sumieniem. ;)

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Wow jakie długie pazurki! Moja ulubiona seria kolorek bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że wygląda ciekawie. Kolor ma jak cappuccino :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor śliczny, ale paznokcie jak dla mnie stanowczo za długie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie paznokcie! Mnie by się od razu połamały :D Nie umiałabym spodni rozpinać xD Kolor lakieru mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor niczym dobra, mleczna czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym go zobaczyła w opakowaniu to na pewno bym nie kupiła, ale efekt paznokciowy mnie przekonuje :) Uwielbiam tą serią GR

    OdpowiedzUsuń
  7. Lal jakie pazurki :) swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się! idealnie wpasowuje się w klimat jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich kolorów, ale inny chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą serię bardzo lubię, ale ten kolor jak dla mnie trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mi się bardzo podoba i twoje pazurki też :). Z lakierami Golden Rose nie miałam jeszcze styczności ale mam na nie wielką ochotę bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie masz extra, a kolorek jesienny mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skubana, ale masz dłuuuugie pazury :) lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor na jesień ;) A cena jeszcze fajniejsza;)
    Uwielbiam te lakiery z GR za ich pędzelek, z którym nie trzeba się meczyć

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek ładny;) a pazurki to lubię króciutkie:P

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolorek,a jakie masz dłuugie pazurki,super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham tą serię, to była miłość od pierwszego pomalowania. I dane lakiery do mojej pracy.
    Zapraszam ;)
    Thedorotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka