"Lakierowy czwartek" │Golden Rose, Rich Color nr 111

Dzisiaj przedstawię Wam iście jesienny lakier do paznokci. Kupiłam go, o ile dobrze pamiętam jeszcze przed wakacjami, jednak swoją premierę miał kilka dni temu. Wszelkie odcienie zieleni goszczą na moich paznokciach bardzo, bardzo rzadko- ujmując ogólnie, w mojej kolekcji mam tylko 2 lakiery o takiej kolorystyce i nie potrafię obdarzyć ich sympatią. Sama nie wiem czym jest to spowodowane, aczkolwiek mam nadzieję, że niedługo nadejdzie taki moment, w którym przekonam się do wszelakiej zieleni na paznokciach. 

Lakier na zdjęciach wypadł odrobinę ciemniej, niż w rzeczywistości. Spowodowane jest to kiepską pogodą i brakiem dobrego oświetlenia, więc musicie mi to wybaczyć. ;) 


 Podstawowe informacje:
Firma: Golden Rose
Seria: Rich Color 
Numer: 111
Wykończenie: kremowe
Zawartość: 10,5 ml
Dostępność: wyspa/sklep firmowy Golden Rose, małe osiedlowe drogerie
Cena: od 5 do 6,90 zł


Moje odczucia:
  • szeroki, płaski pędzelek
  • konsystencja nie rozlewa się na skórki
  • lakier dobrze się rozprowadza, nie smuży
  • dobre krycie: 2 cienkie warstwy
  • wysycha szybko, tak jak jego poprzednicy
  • plus za połysk
  • nie sprawia problemów podczas zmywania
  • trwałość 5 dni


Miłego wieczoru ! ;*

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Faktycznie jesienny kolor, ale zdecydowanie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek nie mój, ale paznokcie masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka odcieni zieleni ,ale używam bardzo rzadko .

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie robią wrażenie, ciekawy kolor, nie miałam nigdy takiego odcienia zgniłej zieleni

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię taki kolor, paznokietki cudowne ")

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również zieleni mówię NIE, ale ten odcień jest bardzo ładny :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą serię GR uwielbiam, ale kolor u mnie zupełnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooo paznokcie mega! :D kolor mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny na twoich paznokciach. Ale zdecydowanie nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idealny na jesień, ale niezbyt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go na paznokciach teraz, na żywo wygląda zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego lakieru w zielonym kolorze, ale ten bardzo fajnie wygląda i kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana masz zjawiskowe paznokcie :)
    Ja podobnie jakoś do koloru zieleni na paznokciach nie mogę się przekonać :P Ale lakiery z Golden Rose bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mój kolor , ale GR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje paznokcie mnie przerażają, haha :D
    Ładniutki ten kolorek, chyba GR będzie moim pierwszym punktem po listopadowej wypłacie rodzicielskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz dłuuugie paznokcie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podoba mi się ten kolor. I kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka