"Lakierowy czwartek" │ Wibo, Leather nr 2

W ostatni czwartek prezentowałam Wam bordowy lakier imitujący skórę. Jednym się spodobał, drugim nie, natomiast dla mnie, jest numerem jeden wśród całej serii. Dzisiaj kolejna odsłona nowości od firmy Wibo. Tym razem pokaże Wam czerwień, obok której nie mogłam przejść obojętnie. Czy jest ładna? Oceńcie same. 


Podstawowe informacje:
Firma: Wibo
Seria: Leather 
Numer: 2
Wykończenie: skóropodobne
Zawartość: 8,5 ml
Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 6,99 zł


Moja opinia: 
Nie będę ponownie pisać na temat wyglądu buteleczki, bądź wielkości pędzelka- moje zdanie poznacie w poście, w którym opisałam lakier z tej samej serii w kolorze bordowym (TUTAJ). Wspomnę jednak o najistotniejszych informacjach.  Lakier, tak jak jego poprzednik, dobrze się rozprowadza, kryję przy dwóch warstwach. Utrzymuję się 4 dni w bardzo dobrym stanie, a zmywanie nie sprawia najmniejszego problemu.


Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. wow jakie piękne paznokcie! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda on na paznokciach. Bardzo lubię lakiery z tej firmy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten lakier :) muszę go nabyć .. a pazurki masz wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień zawsze jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z tej serii! Mam nudziaka, nr 1 i bardzo często gości na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za taką fakturą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień w takim wykończeniu mi się nie podoba ale bordo (mam!) i czerń i owszem :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o czerwień, to wolę jednak klasyczne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka czerwień wpadająca w pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest piękny i ta faktura !
    Paznokci natomiast zazdroszczę - cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwienie, ale chyba jednak bardziej w gładkim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam z tej serii właśnie bordo i czerń, oba kolory bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aleee masz dłuuugie paznokcie ;D mi nigdy nie udało się tak zapuścić :( kolor lakieru boski :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O rajusiu... Jest boski <3 jak i te paznokcie! Połączenie idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ... Cudo normalnie cudo. Paznokcie też bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny odcień czerwieni z ciekawym wykończeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daje po oczach :) nie przejdziesz nie zauważona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myslę, że do czerwieni ta faktura zupełnie nie pasuje, czerwień najlepiej jednak wygląda w klasycznej formie- kremowa na wysoki połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, ale bordo zdecydowanie lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny!
    U mnie też dziś o lakierze. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny!
    U mnie też dziś o lakierze. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor piękny ale efekt tego lakieru no nie przypadł mi jakoś szczególnie do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny kolor;)
    Podziwiam długość, ja bym sobie sama zrobiła krzywdę :P
    Ale ja to pierdoła jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolorek :), ale jakoś do mnie nie przemawiają lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka