"Lakierowy czwartek" │Wibo, Leather nr 4

I nadszedł moment, w którym pokaże Wam ostatni skóropodobny lakier w mojej kolekcji. O ile bordo stało się moim jesiennym ulubieńcem, a czerwień oczarowała mnie swoim kolorem i okazała się fajną odskocznią od klasyki, to przedstawiana w dzisiejszym poście czerń, troszkę mnie zawiodła, a nie będę ukrywać pokładałam w niej ogromną nadzieję. Tym razem klasyczna czerń wysuwa się na prowadzenie. 


Podstawowe informacje:
Firma: Wibo
Seria: Leather 
Numer: 4
Wykończenie: skóropodobne
Zawartość: 8,5 ml
Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: 6,99 zł


Moje odczucia:
  • estetyczna, elegancka buteleczka
  • wąski pędzelek
  • mam wrażenie, że konsystencja jest rzadsza niż w wcześniej opisywanych lakierach
  • o ile bordo i czerwień stosunkowo dobrze kryły po pierwszej warstwie, czerń wypada zdecydowanie gorzej
  • wysycha szybko, tak jak jego poprzednicy
  • nie sprawia problemów podczas zmywania
  • trwałość 4 dni



Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Ależ świetny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że ze zmywaniem będzie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam paznokcie pomalowane na czarno :) Efekt skóry to jednak nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz te pazurki niesamowite. Czerń na paznokciach gości u mnie raczej rzadko, a efekt całkiem fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czarne lakiery!
    Ale tworzący taki efekt nigdy nie miałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier super :-). Muszę sobie sprawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny czarny kolor;) Dawno na taki nie malowałam paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee a mi się mega podoba, hmmm kiedy ja pozwolęsobie na taką długość :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka