Miesiąc w obiektywie │wrzesień '14

Kochani,
pierwszy dzień października najlepiej rozpocząć od mixu zdjęć z Instagramu. Bez zbędnych, długaśnych wstępów pragnę zachęcić Was do obejrzenia "wrześniowych migawek". ;D

  • Maliny i jeżyny na kolację, prosto z krzaczka. Dobrze, że sporą ilość mam zamrożoną, bo je uwielbiam i mogłabym wcinać tonami- no może troszkę przesadziłam. 
  • Zrobię jej na złość i będę udawać, że na nią nie patrzę.
  • Tego gagatka już znacie- Wibo Leather nr 3.
  • A tego dopiero poznacie. Przypomina mi prawdziwy piasek prosto z plaży. 


  • Troszkę Was postraszę moją osobą.
  • Najlepsza pora na spacer po mieście to późny wieczór.


  • Wygrana paletka, która pojawiła się w nowościach września.
  • Takie cudo wyhaczyłam w lumpku za 6 ziko. Teraz tylko zrzucić trochę sadła zimą i będzie miód, malina.

  • Pierwsze jesienne przeziębienie już za mną. Ratowałam się herbatką z amolem w moim ulubionym kubku.
  • Mały deser.


  • Chwila relaksu z książką.
  • Pomimo kurowania się w łóżku nie zrezygnowałam z malowania paznokci. Dwa jesienne kolorki, tylko który wybrać? Efekt- wybrałam całkiem inny kolor.

  • Rynek rankiem- pomimo choroby poszłam na lumpeksowe łowy. Potem szybko do łóżeczka.
  • Dorwałam 2 bluzki oraz jedną bluzę. Swoją drogą mam bardzo mało bluz.

  • Kolejne lumpeksowe zdobycze. Na płaszczyk ze zdjęcia polowałam od dłuższego czasu. Będzie świetny na jesień. Dałam za niego 8 zł z groszami. Natomiast sukienka na wieszaku jakoś mnie nie zaciekawiła, ale postanowiłam ja przymierzyć i wiecie co? Strasznie mi się spodobała- w szczególności dekolt. Kosztowała 12 zł- nowa z metkami. 


  • Wykopki zakończone. Podczas przebierania ziemniaków, szukałam fajnych kształtów. Tak oto trafiłam na kaczko-ziemniaka.
  • Taki ładny, jesienny dzionek.


  • Od rana za oknem pierwsze, jesienna mgła a na dodatek zimno, brrr.
  • A miałam wygrać samochód. Gdzie on jest, pytam się? ;)


  • W weselnym klimacie. Wódki dużo nie piłam, a pierniczki szkoda zjeść.

  • Lubię czasami pograć w Simsy. Calutką 2 ściągnęłam za darmo, chociaż nie ukrywam, że chciałabym mieć 3- przez miesiąc miałam okazję w nią grać i gdyby nie awaria dysku miałabym ją do dnia dzisiejszego. 4 jak na razie mnie nie interesuję, ponieważ nie ma w niej żadnych nowych urozmaiceń w życiu Simów.
  • Wrześniowy, słoneczny poranek- jeden z ostatnich. Zapierdzielam z rana do piekarni.

  • Płaskie buty na jesień zakupione. Teraz mogę śmigać po mieście ile wlezie.
  • Przeprowadzka lakierów z kartonowego pudełka do szuflady. Moja małe zbiory.


Jeśli na Waszych blogach zagościły podobne wpisy, możecie zostawić link- chętnie zajrzę, obejrzę i skomentuję. ;)

Miłego dnia! ;D

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Bardzo przyjemny wpis :-). Lubie je czytać ale sama jeszcze nie robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis :) Piękne pierniczki, fajne lumpeksowe zdobycze, simsy były moją fanaberią, jeżynki i malinki uwielbiam, lakier z efektem piasku plaży cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mixy :)
    Bardzo podoba mi się piasek od Wibo, wygląda jak prosto z plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja lakierów imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super paletka :) te pierniczki są urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. paletka jest świetna! uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne łupy z ciuchów ;-) Sukienka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie posty :) A ciuchy z sh świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne łupy z sh:)
    U mnie tez już po wykopkach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. do lakierów z wibo właśnie się przymierzam ;) u mnie też samochody nie widać ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki super, łowy z sh też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Psiak cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mna tez juz pierwsze jesienne przezienie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jesień to idealny czas na spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe łupy z SH. Też instalowałam ten pełen pakiet Simsów 2 z dodatkami niestety komputer mi ostatnio padł i wszystko zostało skasowane ..do zera ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny mix, lakiery do paznokci są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pamiętam kiedy ja grałam w Simsy, zatrzymałam się na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny mix ;) pięknie się prezentuje ten bordowy lakier. Monte uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że nie tylko ja mam czasami fazę na simsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcja lakierów świetna i pięknie poukładana, u mnie wszystkie leżą w koszyczku, 74 szt, choć pewnie z połowa do wyrzucenia... nie mam kiedy malować paznokci;(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka