"Pielęgnacja 360°" cz.2, czyli gazetka kosmetyczna w Biedronce

Z pewnością jesteście ciekawe zawartości drugiej części kosmetycznej gazetki z Biedronki pod hasłem "Pielęgnacja 360°". Ja również. Ta część obowiązuję od 30.10, czyli od dnia jutrzejszego ( chociaż w niektórych Biedronkach produkty będzie można spotkać już dzisiaj późnym popołudniem- kwestia tego czy pracownicy szybciej wyłożą towar). No to co, oglądamy?! ;)





Moim zdaniem, druga część gazetki wydaję się być odrobinę ciekawsza od pierwszej. Z pewnością podczas zakupów wrzucę coś do koszyka. Kiedyś nie udało mi się dorwać tuszu La Lux Paris, lecz tym razem mam zamiar go kupić. Zaciekawiły mnie również następujące produkty: pomadka w płynie, zestaw antyperspirantów Rexona, dwupak żeli OS oraz suchy szampon- chociaż Batiste i Isana się u mnie nie sprawdzają, tego może wypróbuję z czystej ciekawości. 

Znalazłyście coś dla siebie? 

Miłego dnia ! ;D

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. O ile będzie mi się chciało lecieć po krem do rąk do Biedrony to Neutrogena będzie moja ;) Reszta jakaś marna :<

    OdpowiedzUsuń
  2. wiekszość z arganem, na który mam uczulenie, no i.. firmy, których nie toleruje, jak aa, czy też eveline a neutrogena niestety lekko schodzi na(psy, tylko ich pierwszy krem-smalec jest ok reszta jakaś przereklamowana więc się nie skuszę:9

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie krem do rak od Neutrogeny godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kupię żele Original Source. Ciekawią mnie re suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące są te pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to dobrze, że nic mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki w płynie trzeba wypróbować i żele organic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronka jest złą siecią, za dużo dobrego ostatnio wrzucają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te żele OS u siebie widziałam już w pn :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaszki mleczno ryżowe dla mojego synka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw antyperspirantów będzie mój;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet ciekawą ofertę przedstawiła Biedronka... Na niektóre produkty sama się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na żele OS bym się skusiła gdyby nie wielkie zapasy jakie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu tyle nowości! jestem ciekawa tego suchego szamponu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic ciekawego nie widziałam dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie skusiłabym się na podkład Maybelline. Miałam kiedyś bardzo podobny i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie muszę wybrać się do biedry! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tusz La Luxe, jest super! Naprawdę polecam, dziewczyny, wydłuża i fajnie rozdziela rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używał ktoś może odżywki do rzęs La Luxe? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam tusz do rzęs "La Luxe" według mnie jest idealnym tuszem,gdyż po pierwsze wydłuża i pogrubia w 100% rzęsy oraz rozdziela.Wydaję mi się,że 10 zł to niedużo,a będziesz miała wspaniały tusz!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka