"Pielęgnacja 360°", czyli gazetka kosmetyczna w Biedronce

Zdecydowana większość z Was orientuje się, że od 23 października w sieci sklepów Biedronka ma pojawić się gazetka kosmetyczna, pod hasłem: "Pielęgnacja 360°". Będąc dzisiaj na zakupach udało mi się dorwać nową gazetkę i po powrocie do domu zrobić zdjęcia oferty kosmetycznej.




Dajcie znać czy coś Was zainteresowało. Wybieracie  się jutro na łowy? Ja czekam na drugą część gazetki, ponieważ w części pierwszej nie ma produktów, które musiałabym kupić na już (poczekam na jakieś wyprzedaże, ponieważ w Biedronce niedaleko mnie zostaję zawsze dużo produktów, więc może wtedy na coś się zdecyduję). Druga część ma pojawić się 30 października.

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Mnie zainteresowały produkty do twarzy, ale raczej się nie wybiorę po nie, bo i tak mam w domu zapasy, które trzeba zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,ja mam ogromne zapasy.Jedyne co kupię to żel z dozownikiem,kuszące zapachy.Na jesienne wieczory idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie się przejdę, ale czy coś kupię? Nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrac się zawsze można. A przy okazji może się na coś skuszę :)

    http://stylowoikulturalnie.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zaszkodzi mi odwiedzić sklepu:) może akurat na coś się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem na co się skuszę jeszcze;p ale jak będę w Biedronce to na sto procent coś wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawia mnie te nowe żele z dozownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagaaaam, nieeee, ja już nie mam gdzie pomieścić tych wszystkich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla siebie zauważyłam owocowe coś pod oczy w Hebe kosztują 7 zł a tu niecałe 6 zł. Więc zł taniej wyjdzie :D ha

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj po Lirene to ja będę jutro biec bankowo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na żel z dozownikiem może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie żel czekoladowy i plastry na nos bo ostatnio nie zdążyłam kupić, a potem żałowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę mój ulubiony krem BB z Under 20 :) Na pewno kupię jakiś z żeli Bebeauty, bo zapachy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skuszę się na jakiś peeling z Lirene i plasterki na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej wyłożyli towar dzisiaj po południu,miałam już płatki do twarzy i na oczy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam duże zapasy, więc z tej gazetki nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo polecam zakupienie "Żel z dozownikiem BeBeauty Creme, 750 ml" w takiej cenie warto

    OdpowiedzUsuń
  18. gdyby nie zapasy to pewnie bym poszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam nowy żel Be Beauty CREME 750 ml o zapachu maliny oraz czekoladowy, który świetnie sprawdza się jesienną porą poprawiając nastrój.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka