Dawka nowości │listopad '14

Podczas promocji 1+1 w Rossmannie nie straciłam głowy, a mój portfel  szczególnie nie ucierpiał. Celem mojego wypadu był zakup najpotrzebniejszych rzeczy: pasty do zębów, tuszu do rzęs oraz antyperspirantu, aczkolwiek na tym się nie zakończyło. Moją fanaberią okazały się lakiery marki Wibo. Była to świetna okazja na zapoznanie się z nowościami tej firmy i powiększenie kolekcji. W szafie oczarowały mnie 3 kolorki lakierów z serii Glamour Satin (6,99 zł/szt.), chociaż z początku całkowicie nie zwracałam na nie uwagi. Dokupiłam również beżowy lakier imitujący skórę z serii Leather (6,99 zł)- jestem ciekawa czy oczaruję mnie tak samo jak jego bracia oraz topik brokatowy Glam Rock (7,99 zł). Strukturalny lakier Mix Sand (7,99 zł) spodobał mi się na półce, lecz gdy podebrała mi go moja siostra i pomalowała nim paznokcie, troszkę mnie rozczarował. W koszyku wylądowała również znana Wam maskara marki Lovely Curling Pump Up, a jako drugą rzecz wybrałam Collagen Wear-Volume (obie 8,99 zł/szt.). To by było na tyle kolorówki, teraz czas na pielęgnacje. Oprócz orzeźwiającego peelingu (1,29 zł) w saszetce od Ziaji, wybrałam dwa nowe płyny do kąpieli (4,99 zł/szt) marki Isana (nie powiem Wam jak pachną, bo katar nadal nie daję mi normalnie funkcjonować). Oprócz tego lotion do rąk Isana (6,99 zł) z pompką (edycja limitowana) oraz antyperspirant Lady Speed Stick (obecnie w promocji 5,49 zł). Crem Choco Late od BeBeauty (5,99 zł) został kupiony przez moją mamę, na poprawę mojego paskudnego humoru, gdy leżałam z wysoką gorączką. 


To by było na tyle moich listopadowych nowości. Uważam, że w tym miesiącu kupiłam mało, z czego jestem zadowolona. Od jutra zaczynam przeglądać asortyment drogerii, które biorą udział w Dniu Darmowej Dostawy i robić osobistą listę, co, gdzie, za ile. Może, w tym roku skorzystam z akcji i zamówię kilka rzeczy. 

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Świetne zakupy :)
    Również skusiłam się na ten lotion Isany, ciekawa jestem jak się spisze- po pierwszej aplikacji jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskara marki Lovely Curling Pump Up podobno jest bardzo dobra.=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nowa seria lakierów wibo jest bardzo fajna :) Zwłaszcza piaski przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie lakierki też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten brokatowy lakier i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego kremowego żelu pod prysznic BeBeauty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Ci te 1-warstwowe lakiery od Wibo, bardzo je lubię. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami z Isany. Chyba się wybiorę po lotion do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery chciałabym zobaczyć na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, szczególnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemne zakupy, żele muszą pięknie pachnieć. Ja mam ochotę na brązowy, piaskowy lakier koniecznie iskrzący ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uuu sporo tego, ładne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe zakupy :) mam ten beżowy z serii leather i powiem Ci że wolę czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super nowości ;D czekam na recenzję lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne nowości, ciekawa jestem bardzo lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne odcienie lakierów :) tusz Lovely bardzo lubię ale ostatnio przerzuciłam się na Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale lakiery piękne! i ejstem ciekawa tych nowosci od Isany!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne lakiery,mnie ostatnio przybył zestaw do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie płyny Isana:). Muszę coś wyhaczyć ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery Wibo sama chętnie bym przetestowała, niestety nie miałam okazji natknąć się na ich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakierów sporo kupiłaś i piękne kolorki!!, mi się udało nie kupić żadnego;) Kupiłam tylko dwa tusze, niestety tego żóltego nie było już i dwa eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Glamour satin - ta seria jest bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ile nowości ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy! Te trzy lakiery z pierwszego rzędu z Wibo... najchętniej przygarnęłabym je wszystkie. :) Czekoladowy żel pod prysznic chciałam dorwać w Biedronce, ale w mojej niestety ich już nie było... cóż, przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spore te zakupki :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Glamour satin wyglądają cudnie, koniecznie muszę jakiś kolor z tej serii kupić. Mam jeden imitujący skórę, ale kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka