Luksja Lush Dragon Fruit

Moja kilkudniowa nieobecność jest wynikiem grypy, która dopadła mnie po ubiegłym weekendzie. Nadal czuję się nie za ciekawie, chociaż gorączka powoli odpuszcza, a siły przybywają. Co najgorsze dopadło mnie kolejne paskudztwo, dlatego czeka mnie ponowna wizyta u lekarza i kolejna dawka antybiotyków. Jak już mieć pecha, to na całej linii. Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który dorwałam jakiś czas temu wraz z gazetą Party za 2,49 zł. Mowa tutaj o żelu pod prysznic LUSH Shower Cocktail od Luksji.


Skład:

Moja opinia:
Żel zamknięty jest w plastikowej, nieprzezroczystej butelce, którą można bezproblemowo postawić na "otwarciu" i wydobyć  resztki, bez rozcinania opakowania. Szata graficzna nie powala na kolana, aczkolwiek jest estetyczna, prosta, bez wszelkich udziwnień. Konsystencja kremowa, nie rzadka, dzięki czemu nie spływa z dłoni czy też myjki. Niewielka ilość płynu zapewni nam sporo piany, która otuli nasze ciało. 


Głównym atutem przedstawianego żelu jest zapach- owocowy, słodki, lecz nie duszący. Nie pozostaje jednak długo na skórze (a szkoda), lecz ładnie roznosi się po całej łazience. Z chęcią za jakiś czas do niego powrócę oraz wypróbuję pozostałe warianty: Red Opuntia,  Pomegranate & Maracuya oraz Pomelo & KiwiJeśli chodzi o działanie, nie mam mu nic do zarzucenia- nie wysusza skóry, nie ma działania alergicznego ani podrażniającego. Skóra po użyciu była oczyszczona, bardzo gładziutka oraz delikatna

Podsumowując: Bardzo przyjemny żel, który spełnia podstawowe zadania: oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie i jest wydajny. W drogeriach podczas promocji możemy dostać sporą butlę (500 ml) za niecałe 6 -7 zł, w cenie regularnej kosztuję ponad 11 zł.

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Raz miałam ten produkt i był bardzo dobry.

    Zapraszam na konkurs gdzie do wygrania paletka cieni w7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze :) z Luksji to póki co mydełka w płynie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi zachęcająco :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja współlokatora trzyma w łazience jeden z tych zeli i pachnie niesamowicie, będę musiała sama się skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach musi być śliczny.
    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze uzywac ale chętnie spróbuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żele Luksja ;) ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapach smoczego owocu, coś czuję, że polubiłabym się z tym żelem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Luksja ma bardzo dobre produkty. I zawsze pięknie pachną. A Ty wracaj szybciutko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam 3 różne żele i ten był najlepszy i zapachowo i z działaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz u mnie, zapraszam częsciej i zachęcam do obserwacji:) ja już obserwuję, bo uwiielbiam kosmetyki, tego żelu nie miałam, ale bardzo lubię kremowe żele, więc może się skuszę:) teraz używam od Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W cenie promocyjnej warto, ale przy moich rezerwach nie jestem pewna czy powinnam :]

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę. Ja jakoś zawsze łukiem omijam te żele w drogerii. Może czas to zmienić :)

    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jakiś czas temu ten żelik, cudowny ma zapaszek i cena jest niewielka jak na tak wielkie opakowanie żelu pod prysznic :) Wracaj szybciutko do zdrowia!

    Dziękuję za zaobserwowanie, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego żelu nie znam ale bardzo lubię mydła z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka